در سال ۲۰۱۷ هم منتظر Assassin’s Creed و Far Cry جدید نباشید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید شرکت یوبی‌سافت اعلام کرد که در سال ۲۰۱۶ قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) راهی بازار نمی‌شود. در حالی که امیدوار بودیم سال آینده با یک فرقه‌ی اساسین باکیفت‌ روبه‌رو شویم، یوبی سافت اعلام کرد که فعلا نباید منتظر قسمت جدید این مجموعه و حتی «فارکرای» (Far Cry) باشیم.

در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی دو بازی Assassin’s Creed و Far Cry نخواهیم بود.

«تامی فرانسوا» (Tomy Francois) از مسئولان شرکت یوبی‌سافت گفت که دو مجموعه‌ی فارکرای و فرقه‌ی اساسین به یک استراحت طولانی نیاز دارند تا بتوان ویژگی‌های جدید و هیجان انگیز لازم را به آن‌ها اضافه کرد. این مسئول یوبی‌سافت گفت که تمام این تصمیمات از سوی «ایو گیلمو» (Yves Guillemot) رییس این شرکت گرفته شده.

فرانسوا در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:” داستان از این قرار است که نسخه‌ی الفای این بازی‌ها باید یک سال قبل از عرضه‌ی نهایی آماده شود. پس به همین دلیل در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی فرقه‌ی اساسین و فارکرای جدید نخواهید بود.” یوبی‌سافت می‌خواهد زمان بیشتری برای پالیش بازی‌هایش بگذارد تا کیفیت نهایی ‌آن‌ها بیشتر شوند.

شرکت یوبی‌سافت در چند سال گذشته قصد داشته تحولی بزرگ در دنیای مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین به وجود بیاورد. حتی قبل از ایجاد تغییرات در مجموعه فارکرای هم به این موضوع فکر می‌کرد. البته فرانسوا گفت که فروش این بازی‌ها هیچ وقت کم نشد و حتی فارکرای افزایش فروش هم داشت؛ اما این دو مجموعه نیاز به یک وقفه داشتند. البته یوبی‌سافت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی سه بازی Assassin’s Creed II، Assassin’s Creed Brotherhood و Assassin’s Creed Revelation را تا مدتی دیگر برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌کند.

منبع: IGN

‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    سلام به همگی.چرا هیشکی نظری دربارهی بازی اسسین کرد نمی ده

  2. Avatar mohamad

    این همه انتظار بکشیم بعد میان یک بازی بد رو معرفی بکنند واقعان خیلی شده باید ۲۰ روزی برای معرفی این بازی منتظر باشیم
    ببینیم این اساسین کرید جدید چه گونه بازی است سری قبلی اساسین کرید سندیکات بازی جذابی بود ولی پر از باک کارت گرافیک
    ۸ گیگابایت بازی رو به زور کشید

  3. Avatar sadra

    ای بابا الان سال ۲۰۱۷سال ۲۰۱۶شورشو دراوورده بودن اساسین کرید جدید نمیاد تو هفده میاد خب ما هم وایسادیم الان سال ۲۰۱۷هست کو اساسین کرید کو یوبیسافت بخاطر پول پرستی خودش گند زده به روگ یونیتی روگ کپیه بلک فلگ بود یونیتیم با کلی مشکل مواجه شد و تست نشده اومد به بازار کله بازی فقد باگ بود اه اه الان اقا مجید میاد نمیاد خیلی اصابم خط خطیه

    1. Avatar حسین

      مطمئنا بازی کشیش قاتل یکی از بهترین بازی ها است.شرکت یوبی سافت در ابتدا این بازی را خیلی زیبا وتخصصی ارائه داد و نسخه های قبلی ان مانند “رولیشن-برادیرهودواسسین ۳ بسیار عالی بودند.اما متاسفانه داستان پردازی و طراحی شخصیت های بعضی از قسمت های این بازی مانند روگ و بلگ فلگ واقعا افتزاح بود و نسخه یونیتی نیز که کاملا از روند بازی خارج شده بود.به نظر من باید یک فکر اساسی برای نسخه های بعدی بکنند و سندیکت که پر از مشکل بود.اما ضعف اصلی بازی به صورت تخصصی خروج داستان از خانوادهی اصیل اسسین که کنوی می باشد است.لطفا نظر بدهید

  4. Avatar محمد قاسمی

    یوبی خیلی بیخود شده دیگه امیدی ندارم بهش

    1. Avatar حسین

      اره واقعا ام فکر می کنم با کمی صرف زمان بیشتر و طراحی داستان زیبا شاید یوبی بتواند موفقیت های گذشته خود را جبران کند

  5. Avatar Alireza.A

    یوبی سافت داره کار درستی انجام میده, وقتی یک بازی هر سال ساخته بشه یه جورایی درجا می زنه مثل ندای وظیفه. این کار یوبی سافت خیلی خوبه, باعث می شه فرقه ی اساسین و فار کرای خیلی بهتر بشن. ای کاش اکتیویژن هم یک استراحتی به ندای وظیفه بده.

    1. Avatar حسین

      استراحت که چه عرض کنم، احتیاج دارن که یکم فکر سود آوری لحظه ای رو کنار بذارن! کالاف بدجور با این تخیلات بازیاش گند زده که علتش فقط طمع سازندشه! کالاف از زمانی به افول رفت که از اعتبار اسم کالاف برای ساخت بازی های فضایی و عجیب غریب استفاده شد. من که به شخصه همون نبرد های ساده جنگ جهانی دوم و نبرد های امروزی سری مدرن و داستان پیچیده و مرموز بلک اوپس شماره ۱ رو خیلی بیشتر ترجیح میدم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه