سامسونگ چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را محک می‌زند

۳ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند هفته پیش این شایعه در خبرگذاری‌ها منتشر شده بود که احتمالا سامسونگ برای گلکسی S7 سال آینده از چیپست «اسنپ دراگون کوالکام ۸۲۰» (Qualcomm Snapdragon 820) استفاده خواهد کرد و حالا هم خبر جدیدی منتشر شده که این احتمال را تایید می‌کند.

یکی از نشریه‌های کره‌ای خبری منتشر کرده که بر اساس آن احتمال استفاده‌ی سامسونگ از اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در گلکسی S7 تایید می‌شود.

براساس اخبار منتشر شده در یک نشریه‌ی کره‌ای، سامسونگ در حال حاضر آزمایش‌های فراوانی روی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ انجام می‌دهد. نتایج آن آزمایش‌ها در تصمیم سامسونگ برای استفاده از چیپست اسنپ‌دارگون ۸۲۰ در گلکسی S7 تاثیرگذار خواهد بود.

Samsung-Galaxy-S7-concept-renders-by-Hasan-Kaymak

در حال حاضر به نظر می‌رسد که اوضاع به خوبی پیش می‌رود؛ این بدین معنی است که گوشی رده‌بالای بعدی سامسونگ برای چیپست‌اش دو گزینه خواهد داشت که هر یک از آنها در بازارهای خاصی ارایه می‌شوند. امسال سامسونگ در گوشی گلکسی S6 از چیپست «اگزینوس» (Exynos) استفاده کرد؛ چیپستی که ساخته‌‌ی خود این شرکت بود. علت این تصمیم سامسونگ احتمالا به دلیل عملکرد بالای اگزینوس ۷۴۲۰ بود. اما دلیل دیگر آن هم می‌تواند داغ شدن بیش از حد اسنپ دارگون ۸۱۰ باشد که در گوشی‌های HTC و شیائومی مشکل ایجاد کرده بود.
گفته می‌شود نسل بعدی این چیپست، یعنی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در این زمینه کاملا متفاوت عمل می‌کند، بنابراین ممکن است دوباره چیپست اسنپ‌دراگون کوالکام در دستگاه‌ رده‌بالای بعدی سامسونگ دیده شود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه