سامسونگ اولین تبلت دنیا با صفحه نمایش خمیده را راهی بازار می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار داریم که سامسونگ تبلت گلکسی تب S3 را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کند. حتی سامسونگ روی دعوت‌نامه‌هایی که برای کنفرانس خودش در این نمایشگاه ارسال کرده، تصویری از این تبلت قرار داده است. از آنجایی که گلکسی S8 در این نمایشگاه حضور ندارد، سامسونگ قصد دارد تبلت جدید خودش را معرفی کند.

Samsung-tablet

امروز یکسری رندر جدید از تبلت گلکسی تب S3 به بیرون درز کرده که اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار می‌دهند. این تبلت از یک دوربین بهره می‌برد و لبه‌های خمیده برای آن در نظر گرفته شده است. این اولین‌بار است که یک تبلت با صفحه نمایش خمیده راهی بازار می‌شود.

براساس آخرین شایعات، تبلت Galaxy Tab S3 از صفحه نمایش ۹.۶ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و نسبت تصویر ۴:۳ بهره می‌برد. در ادامه گفته شده که این محصول به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مجهز شده که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خودش قرار داده است. چهار گیگابایت رم هم از دیگر مشخصات سخت افزاری Tab S3 به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که تبلت جدید سامسونگ در دو مدل با ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گفته شده دوربین جلو پشت آن ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. به احتمال زیاد اندروید ۷.۱ هم روی این گوشی نصب شده است.

Render-of-the-tablets-front

 Render-of-the-rear-of-the-Galaxy-Tab-S3

منبع: slashgear

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    ظاهرن دکمه هوم نداره؟؟نه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه