سامسونگ ماهانه ۳ درصد از باتری‌های خودش را نابود می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از فاجعه گلکسی نوت ۷ و خرابی باتری‌ این تلفن همراه هوشمند، سامسونگ تصمیم گرفت روند تولید باتری گوشی‌هایش را تغییر دهد.  این شرکت کره‌ای تصمیم گرفت امنیت بخش تولید باتری را افزایش دهد تا مطمئن شود که دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد.

به تازگی سپرست بخش تولید باتری سامسونگ گزارشی را منتشر کرده که در آن به شیوه آزمایش باتری‌های ساخت این شرکت آشاره شده است. سامسونگ از روشی به اسم آزمایش ۸ نقطه‌ای برای تست سلامت باتری‌ها و امنیت آنها استفاده می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیویی که از این آزمایش‌ها منتشر شده را ببینید:

 

استفاده از روش جدید برای آزمایش باتری‌های تولید شده باعث شده که ماهانه ۳ درصد از تولید باتری‌های سامسونگ نابود شوند. در واقع این سه درصد همان تعدادی خواهد بود که ممکن است برای کاربران دردسر درست کنند.

هر باتری تولید شده توسط سامسونگ یک QR Code مخصوص خودش را دارد تا این شرکت بعدا با بررسی این کد‌ها بتواند اطلاعات بیشتری از باتری‌ها تولید شده به دست بیاورد و متوجه شود که چرا یکسری از این باتری‌ها خراب می‌شوند.

خوشبختانه این آزمایش‌های باعث شده که گلکسی اس ۸ با مشکل باتری روبه‌رو نشود و می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که چنین اتفاقی برای گلکسی نوت ۸ هم رخ نمی‌دهد.

 

منبع: sammobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه