سامسونگ و یکه‌تازی در بازار لوازم‌خانگی الکترونیکی

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اکثر ما برند سامسونگ را با گوشی‌ها، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و لوازم خانگی‌اش می‌شناسیم. اما این شرکت مصداق همان کوه یخی است که فقط نوکش از آب بیرون آمده. سامسونگ با سابقه‌ی ۸۰ ساله‌اش حالا بیش از ۸۰ شرکت تابعه دارد که «سامسونگ الکترونیکس» شناخته‌شده‌ترین و بزرگ‌ترین آن‌هاست.

کمتر کسی را می‌شود پیدا کرد که محصولی از محصولات سامسونگ را بخرد و پس از چند سال آن را به دیگران توصیه نکند. سامسونگ با گوشی‌های اندرویدی‌اش همین‌حالا از برترین‌های بازار تلفن‌های هوشمند است. اما در بازار لوازم خانگی و صوتی و تصویری چطور؟

تجربه‌ی سامسونگ در عرصه‌ی محصولات الکترونیکی به دهه‌ی ۶۰ میلادی برمی‌گردد. سامسونگ الکترونیکس در حال حاضر با بهره گرفتن از برترین فناوری‌ها، از مهم‌ترین بازیگران در بازار لوازم خانگی است.

Sam2

اما بیایید یک بار دیگر محصولات الکترونیکی مطرح سامسونگ را با هم مرور کنیم. از تلویزیون‌ها و سینمای خانگی سامسونگ شروع می‌کنیم. سامسونگ به تنوع محصولاتش معروف است؛ این موضوع در مورد تلویزیون‌های این شرکت بیشتر به چشم می‌آید. سامسونگ چند سالی است که به‌طور گسترده روی تولید تلویزیون‌های خمیده، UHD و SUHD سرمایه‌گذاری کرده. با خرید تلویزیون‌های خمیده، میدان دید گستره‌تری را در مقایسه با تلویزیون‌های تخت تجربه می‌کنید. تصاویر عمق بیشتری خواهند داشت و شارپ‌تر به نظر خواهند رسید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

تلویزیون‌های خمیده سامسونگ

تا دیروز می‌گفتیم که هنوز خبری از محتوا با رزولوشن ۴K‌ نیست و مدام از گران‌ بودن چنین تلویزیون‌هایی شکایت می‌کردیم. اما حالا شرایط تغییر کرده و شما می‌توانید تلویزیون‌های UHD سامسونگ را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

تلویزیون‌های Ultra HD سامسونگ

اما در بخش لوازم خانگی تنوع محصولات حتی بیشتر است؛ به‌طوری که هم از لحاظ طراحی و هم کارایی می‌تواند سلیقه‌های مختلف را پوشش بدهد. یخچال‌ها، لوازم پخت‌وپز، ماشین‌های لباس‌شویی، تصویه‌کننده‌های هوا و جاروبرقی‌های سامسونگ در بازار محصولات مصرفی همیشه جایگاه منحصربه‌فردی داشته‌اند.

samsung12

بر اساس گزارش موسسه‌ی تحقیقاتی TraQline، سامسونگ در رقابتی‌ترین بازار دنیا یعنی ایالات متحده آمریکا بیشترین سهم از بازار لوازم خانگی را در دست دارد. از لینک زیر می‌توانید گلچینی از بهترین‌های سامسونگ در بازار لوازم خانگی الکترونیکی را ببینید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

لوازم خانگی الکترونیکی سامسونگ

 

بلندپروازی‌های سامسونگ فقط به تولید محصولات الکترونیکی محدود نیست. این شرکت از  سال ۱۹۳۸ به عنوان یک شرکت بازرگانی در کره‌ی جنوبی فعالیت خودش را شروع کرد. به گفته‌ی بنیان‌گذار سامسونگ، معادل هانجای کلمه‌ی سامسونگ به صورت 三星 و به معنای «سه ستاره» است. مسوولان سامسونگ می‌گویند که این ستاره‌ها بیان‌گر سه صفتی است که این شرکت، سخت در پی آن است. این خصوصیات عبارت هستند از «بزرگ»، «بی‌شمار» و «قدرتمند». شما برند سامسونگ و مخصوصا محصولات الکترونیکی خانگی این شرکت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    در زمینه تولید اسمارتفون ، تلویزیون و لوازم خانگی سامسونگ با اختلاف زیادی در رتبه اول قرار داره

  2. Avatar عرفان

    تلویزیون هاش عالی ولی لوازم خانگیش…تو لوارم خانگی الجی بهتره

  3. Avatar علی

    جداً که مطلب علمی و جذاب بود… اصلا از کلمه به کلمه اش لذت بردیم… همه وسایل خانه من برای شرکت LG هستش بجز ماکروویو که از سامسونگ با گارانتی مثلا معتبر خریدم . تنها ئسیله ای هم که تا حالا ۲ بار خراب شده همین میکروویو هستش که هیچ کجا قبولش نکردن برای گارانتی… ساسمسونگ بزرگترین مشکلش تمرکز بر سود و تبلیغات هست و هیچ موقع شرکت مشتری مداری نبوده و نیست.

  4. Avatar علی

    من خیلی سر و کار با لوازم خانگی سامسونگ ندارم ولی اگه به خوبی گوشی های اندرویدیش باشن قطعا فوق العاده هستن.

  5. Avatar آرین

    لوازم خانگی با کیفیت عالی!!!

  6. Avatar محسن حسینی

    تجربه میگه خرابی زیاد داره

    1. Avatar ح.م

      اون تجربه کسانیه که سامسونگ نمیخرنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه