سامسونگ: به‌جای آیفون X گلکسی نوت ۸ بخرید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند سالی می‌شود که سامسونگ گوشی‌های سری نوت را به عنوان رقیب اصلی گوشی‌های آیفون راهی بازار می‌کند؛ اما امسال شرایط کمی تفاوت دارد. امسال اپل آیفون X  یا آیفون ۱۰ را راهی بازار کرده که کلی ویژگی جدید دارد. مثلا از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد و به جای سنسور تشخیص اثر انگشت از سنسور تشخیص صورت استفاده می‌کند. با این حال سامسونگ هم بی‌کار ننشسته و ویژگی‌های گلکسی نوت ۸ را به رخ می‌کشد. محصولی که ضد آب است و قلم مخصوص دارد که به وسیله آن می‌شود کارهای مختلفی انجام داد.

اما سامسونگ برای اینکه نشان دهد گوشی‌هایش همیشه از آیفون بهتر بوده، ویدیویی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده است. در این ویدیو به سال ۲۰۰۷ که اولین آیفون معرفی شد می‌روید و روند پیشرفت گوشی‌های اپل و سامسونگ را مشاهده می‌کنید. سامسونگ سعی کرده در این ویدیو نشان دهد که گوشی‌هایش همیشه از اپل بهتر بوده‌اند. حتما این ویدیو را مشاهده کنید، چرا که تماشای آن قطعا هیجان انگیز خواهد بود؛ حتی اگر طرفدار سرسخت گوشی‌های آیفون باشید.


telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. Avatar علي

    تا الان ١٠ بار اشتباه کردم و ایفون رو با سامسونگ عوض کردم و گول تبلیغات مسخرشو خوردم،هر سری هم هر مدلی از سامسونگ گرفتم یا هنگ میکرد یا داغ میکرد خلاصه همیشه یه مشکلی داشت.الان که ایفون ایکس همه این قابلیت هارو داره که هیچ چندتا چیزم بیشتر داره،ولی دیگه هیچوقت تحت هیچ تبلیغی سمت سامسونگ و کلاً اندروید برنمیگردم واقعاً در مقابل ایفون چرت و پرتن.

  2. Avatar حامد

    به اینکه آیفون ۱۰ بهتره یا نوت ۸ بهتره کاری ندارم هر دو گوشی در حال حاضر بهترین های سیستم عامل های خودشون هستن … ولی اینکه سامسونگ این تبلیغ و واسه خودش ساخته متاسفم . یعنی خودشو اینقدر کوچیک میدونه که رقیبشو تحقیر می کنه .
    واقعا کار بچه گانه ای انجام داده مثل این بچه هایی که با تحقیر کردن می خواها خودشونو بزرگ تر و برتر نشون بدن . از شرکت بزرگی مثل سامسونگ بعید بود .
    در ضمن من نه طرفدار سامسونگم نه اپل .. عشق فقط بلک بری

    1. Avatar Ali.S

      ببخشید متاسفم شما فکر میکنید اپل تا حالا اینکارو نکرده؟

  3. Avatar Raouf

    دلم برای سامسونگ سوخت ، بیچاره…:))))))))
    به قول سجاد واقعا کمبود داره که میاد به جای تبلیغ برای خودش رقیبش رو میکوبه معلومه خیلی احساس خطر کرده

    1. Avatar آرش

      در آمد شرکت سامسونگ ۷۵۰۰ دلار در ثانیه است اونوقت تو میگی کمبود داره ؟

      1. Avatar AMIN

        نسبت به Apple بله

    2. Avatar Ali.S

      سود سامسونگ هر سال افزایش پیدا میکنه
      پر درامد ترین کمپانی جهان هست
      پر فروش ترین برند در حوزه گوشی هست
      چطوری کمبود داره

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه