سامسونگ با انتشار یک تیزر تاریخ معرفی گوشی تاشو خود را تایید کرد

۲۲ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی تاشو

سامسونگ چند ماه قبل در یک کنفرانس، مدل اولیه گوشی تاشو خود را به‌صورت محدود نمایش داد. همچنین در نمایشگاه CES، ظاهرا این گوشی برای برخی از افراد پشت درهای بسته نشان داده شده است. انتظار می‌رود این گوشی که در حال حاضر از آن تحت عنوان گلکسی Fold یاد می‌شود، در کنار گلکسی اس ۱۰ در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) معرفی شود. اما حالا سامسونگ با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه، تاریخ معرفی گوشی تاشو خود را تایید کرده است.

در این تیزر عبارت «آینده باز/ هویدا می‌شود» (The Future Unfolds) نقش می‌بندد. در همین رابطه می‌توانیم به یک فیلم تبلیغاتی دیگر هم اشاره کنیم که سامسونگ مدتی قبل آن را منتشر کرد و در بخشی از آن، گوشی تاشو سامسونگ نشان داده شد. گوشی مذکور از دو نمایشگر بهره می‌برد که یکی از آن‌ها ۴.۵۸ اینچ و دیگری ۷.۳ اینچ اندازه دارد.

نمایشگر کوچک‌تر در بیرون قرار می‌گیرد و از نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۱۹۶۰ در ۴۸۰ بهره می‌برد. نمایشگر اصلی هم واجد نسبت تصویر ۴.۲:۳ و رزولوشن ۲۱۵۲ در ۱۵۳۶ است. با توجه به اینکه این گوشی هیجان‌انگیز و گلکسی اس ۱۰ در تاریخ ۱ اسفند معرفی خواهند شد، فاصله‌ی زیادی با این رویداد نداریم و در این تاریخ بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، از تمام جزئیات نخستین گوشی تاشو سامسونگ خبردار خواهیم شد. در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را مشاهده کنید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه