سامسونگ به خریداران گلکسی نوت ۷ غرامت بیشتری نمی‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ قرار نیست به این زودی‌ها سامسونگ را رها کند. این شرکت کره‌ای یک سازمان حقوقی با نام Lee & Ko را استخدام کرده تا بتواند با کمک آن به شکایت ۲۴۰۰ نفر از مردم کشور کره‌ی جنوبی که درخواست کرده‌اند سامسونگ باید به آن‌ها ۴۲۶ دلار غرامت بپردازد، رسیدگی کند. دلیل این درخواست غرامت هم آسیب‌های فیزیکی در زمان انفجار نوت ۷ و مدت زمان طولانی تعویض گوشی و سپس جمع‌آوری آن اعلام شده است. جمع کل این غرامت‌‌ها هم به ۴۲ میلیون وون یا ۳۵۸۰۰۰ دلار می‌شود.

یکی از این شاکیان گفته که در زمان آتش گرفتن نوت ۷، سامسونگ او را به فریب اذهان عمومی متهم کرده بود. البته سامسونگ که به نظر می‌رسد از اقداماتی که پس از انفجارهای نوت ۷ انجام داده راضی است و حتی مشکلات را پذیرفت و گوشی را از بازار جمع‌آوری کرده، حاضر نیست خسارت بیشتری به مردم پرداخت کند.

سامسونگ در بیانه‌ی جدید خودش گفته:” ما به اندازه‌ی کافی به مشتریان نوت ۷ غرامت پرداخت کردیم. ما تمام گوشی‌هایی که راهی بازار کرده بودیم را جمع‌آوری کردیم که این کار ۸.۵ میلیارد دلار هزینه داشت. ما با جمع‌آوری این گوشی میزان خسارت وارد شده به مشتریان را به حداقل رساندیم.”

سامسونگ گفته به دارندگان نوت ۷ یک کوپن ۱۰۰ دلاری می‌دهد یا این افراد می‌توانند با پرداخت نصف قیمت گوشی خودشان را به گلکسی S8 ارتقا دهند.

منبع: sammobile

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Next is Now

    سامسونگ دیگه باید چیکار میکرد ؟! این همه محصول رایگان داد و این همه آپشن واسه تعویض گوشی داد دیگه چی میخوان

  2. Arian

    یک هدست vr
    یک هنوزفری بلوتوثی level u
    یه پایه fasr charge
    با صد دلار گیفت
    بازم کمه ؟؟؟؟؟

    1. مهراد

      شما گرفتی؟

    2. Navid

      آره دوست عزیز، کمه!
      صحبت از به خطر انداختن جون آدماست!
      شما یکی زندگی خودت واطرافیانت رو به خطر بندازه بعد بهت یه هندزفری بده میبخشیش؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه