سامسونگ در حال ساخت هدست واقعیت ترکیبی برای ویندوز است

۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت چند ماه پیش اعلام کرد که شرکت‌های مختلف می‌توانند برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ هدست‌های واقعیت ترکیبی درست کنند. هدست‌های واقعیت ترکیبی به محصولاتی گفته می‌شود که می‌توانند مضامین واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را با هم نشان دهند. در واقع چیزی شبیه به هدست هولولنز. در آن زمان مشخص شد که ایسر، ایسوس، دل، اچ‌پی از جمله شرکت‌هایی هستند که چنین محصولی برای ویندوز تولید می‌کنند. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ هم یکی دیگر از شرکت‌هایی است که هدست واقعیت ترکیبی می‌سازد.

امروز تصاویری هم از هدست جدید سامسونگ به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این محصول توانایی تشخیص شش جهت مختلف را دارد. همچنین از هدفون‌های ساخت شرکت AKG برای آن استفاده شده است. از نظر ظاهری هم این هدست جدید شباهت زیادی به هدست‌های Gear VR دارد. سامسونگ در کنار ساخت هدست جدیدش یک جفت کنترلر هم ساخته است.

شایعات می‌گویند که هدست در مراسمی که مایکروسافت هفته آینده برای معرفی محصولات جدید واقعیت ترکیبی برگزار می‌کند، معرفی خواهد شد. قابلیت واقعیت ترکیبی چند هفته دیگر در قالب به‌روزرسان Windows 10 Fall Creators Update به سیستم عامل ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود. هدست شرکت ایسر با قیمت ۲۹۹ دلار، هدست شرکت اچ‌پی با قیمت ۴۵۰ دلار و هدست‌های دل و لنوو هم با قیمت ۳۴۹ دلار راهی بازار می‌شوند.

 

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه