سامسونگ دیگر پرینتر نمی‌سازد

۲۴ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کاربران خیلی کم به یک پرینتر نیاز پیدا می‌کنند و به همین دلیل کسی برای خودش یک پرینتر خریداری نمی‌کند. این دستگاه‌ها بیشتر  در محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشتر جنبه‌ی تجازی دارند تا خانگی. شاید همین موضوع باعث شد تا سامسونگ بخش تولید پرینترهای خودش را به HP بفروشد و شرکت HP هم فکر کرده که می‌تواند تحول بزرگی در دنیای پرینترها به وجود بیاورد. براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت HP بخش تولید پرینترهای سامسونگ را با قیمت ۱.۰۵ میلیارد دلار خرید.

شرکت HP‌ با این اقدام قصد دارد دستگاه‌های کپی و پرینتر را با دستگاه‌های جدیدتری که از تکنولوژی پرینترهای چند منظوره یا MFP جایگزین کند. شرکت HP با خرید بخش پرینترهای سامسونگ بیش از ۶۵۰۰ پتنت مربوط به این قسمت را هم خریداری کرد. همین موضوع باعث می‌شود که HP تا چند سال آینده خودش را به نام اول پرینترها تبدیل کند.

شرکت HP گفته خرید بخش پرینترهای سامسونگ بزرگ‌ترین خرید این شرکت تا این لحظه بوده است. این شرکت در بیانیه‌ی خودش گفته که این فرصت را به دست آورده تا بتواند در حوزه‌ی پرینترهای لیزری حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

انتظار می‌رود که تغییرات مهم در پرینترهای شرکت HP از سال آینده صورت بگیرند.

منبع: HP

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar مجید

    چاپگر HP 1020 دارم که معمولی ترین چاپگر HP هست ۴۱۱۰۰۰ برگ کارکرد داره ساموسنگ ۱۰۰۰۰ برگ بزنه باید بندازی آشغال تازه بعد به مرور روی اعصاب کاربرش هم تأثیر میذاره یعنی بعد چندسال استفاده از چاپگر سامسونگ می بینی که طرف عصبی تر شده.

  2. Avatar هانی

    من با انواع پرینتر کار کردم چون تو کار چاپ بودم
    پرینتر های سامسونگ واقعا اذیت میکنند
    حرف اول و آخر پرینتر رو اچ پی میزنه
    حتی اپسون یا کنون هم زیاد جالب نیست

  3. Avatar Masoud

    مبلغ رو از منبع ببینید ، نوشته ۱.۰۵ billion $

  4. Avatar محمد

    یک میلیون دلار کم نیست؟!

  5. Avatar مهدی

    این عدد درسته به نظر منطقی نمیاد

  6. Avatar Sajjad

    بهترین اتفاق،پرینترهای سامسونگ آشغاله،ما تو ستاد نیرو کار میکردیم کسی که تازه میومدو بهش پرینتر سامسونگو می دادیم،سختی کلنجار رفتن با اون پرینتر از خدمت تو پسوه واسش سختر بود.

    1. Avatar رامین

      دوست عزیزم کی گفته اینقدر اشغاله که شما میگید؟!من خودم پرینتر لیزری سیاه و سفید سامسونگ دارم حرف نداره با اینکه. روز اول خریدم خیلی راحت تونستم پرینت بگیرم والا نمیدونم. اونا. زیادی ناشی بودن یا مشکل خرابی پرینتر بوده درضمن من قبل خرید این پرینتر. اصلا با پرینتر های دیگه ای کار نکردم ولی. با سامسونگ میشد خیلی راجت پرینت گرفت و کیفیت. عالیی داشت حیف شد

  7. Avatar پویا

    اینم که نابود شد رفت
    من خودم پرینتر خونه ام سامسونگه خداییش کیفیتش مناسبه
    یعنی انقد فروش نداشت که حق بخش تولیدشو فروخته

  8. Avatar جعفر

    بنظر میاد در مبلغ پرداخت شده از طرف اچ پی اشتباه چاپی روی داده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه