سامسونگ سفینه‌ی آدم‌های فضایی‌ را می‌سازد

۲۲ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سامسونگ از آن شرکت‌های بزرگی به حساب می‌آید که همیشه در حال کار روی ایده‌های مختلف است. شرکتی که در حوزه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند، تلویزیون و گجت‌‌های پوشیدنی حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد. حالا این شرکت قصد دارد یک سفینه‌ی آدم فضایی بسازد. البته قبل از اینکه خیلی هیجان‌زده شوید باید بگوییم که این سفینه در واقع یک پهپاد است که شباهت زیادی به سفینه‌ی آدم‌های فضایی‌ در فیلم‌های علمی-تخیلی دارد.

samsung-drone-design-patent-2-633x540

این شرکت کره‌ای به تازگی یکسری پتنت ثبت کرده در آن‌ها به ساخت یک پهپاد دایره شکل همانند سفینه آدم‌های فضایی اشاره شده است. با توجه به پتنت به نظر می‌رسد که بخش زیادی از این پهپاد را فن و دوربین‌های مختلف تشکیل داده‌اند. حتی به نظر می‌رسد که پایه هم برای آن در نظر گرفته شده که این پایه‌ها در زمان پرواز به داخل پهپاد می‌روند.

samsung-drone-design-patent-6-720x299

پهپادها در چند وقت گذشته کلی سر و صدا به پا کرده‌اند و به یکی از گجت‌های هیجان‌انگیز دنیا تبدیل شده‌اند. پس اصلا جای تعجب نیست که سامسونگ هم قصد داشته باشد چنین محصولی راهی بازار کند. اگر محصول سامسونگ مانند تصاویر منتشر شده باشد، احتمالا با محصول جالبی مواجه خواهیم شد. باید منتظر خبرهای بیشتری درباره‌ی این موضوع بمانیم. بعید نیست که این پهپاد مضامینی تولید کند که بتوان آن‌ها را با هدست واقعیت مجازی Gear VR مشاهده کرد.

منبع: Sam Mobile

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سینا

    با قابلیت خود تخریبی که داره دست بیگانگان فضایی نمیوفته…

  2. SohylKia

    مطمئنا جزو بهترین پهبادها میشه چون ساخت سامسونگِ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه