سامسونگ به کمک مشتریان گلکسی S9 می‌آید

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus هر دو به تازگی به بازار عرضه شده‌اند. اما برخی گزارش‌ها می‌گوید که مشکلات جزیی در مورد سخت‌افزارهای آنها وجود دارد. براساس گزارش‌های مختلفی که منتشر شده تعداد کمی از کاربران این گوشی‌ها روی صفحه نمایش لمسی‌شان نقاطی دارند که کار نمی‌کند و به اصطلاح نقطه مرده محسوب می‌شود.

این مشکل البته راه‌حل‌هایی پیدا کرده است. برخی کاربران گفته‌اند که مشکل‌شان با ریست فکتوری حل شده که نشان می‌دهد این مشکل می‌تواند نرم‌افزاری باشد و نه سخت‌افزاری. چند نفری هم راه‌حل‌های مشابهی را امتحان کرده‌اند اما نتیجه‌ای نگرفته‌اند که بنابر تجربه آنها مشکل سخت‌افزاری ارزیابی می‌شود.

براساس حرف‌های مختلف کاربران سخت است که ریشه اصلی این مشکل را ارزیابی کرد. یا حتی به این نتیجه رسید که این مسئله ناشی از دو مشکل مجزاست که به صورت تصادفی روی صفحه لمسی این گوشی‌ها تاثیر گذاشته‌اند. به هر حال خبر خوب این است که سامسونگ به این مشکل رسیدگی کرده. شرکت سامسونگ بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است: «از آنجایی که رضایت مشتریان هدف اصلی کسب و کار ماست و قصد داریم مشتریان‌مان بهترین تجربه ممکن را از استفاده از محصولات سامسونگ داشته باشند به مشکلات اندک گزارش شده درباره صفحه نمایش گوشی‌های گلکسی s9 و s9+ رسیدگی می‌کنیم. با مشتریانی که دچار این مشکل شده‌اند همکاری می‌کنیم و با بررسی موارد اعلام شده این مشکلات برطرف می‌شود.»

خوشبختانه بنظر می‌رسد که خیلی زود قرار است این اتفاق بیفتد.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S9 با دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی، وزن ۱۲۳ گرم و صفحه نمایش ۵.۸ اینچی عرضه شده است. قدرت باتری آن ۳۰۰۰میلی آمپر بر ساعت است. گوشی‌های سری جدید سامسونگ ماه گذشته به بازار آمده‌اند.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه