سامسونگ توانسته بیش از ۱ میلیون گلکسی فولد را به فروش برساند

۲۲ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی فولد

روز گذشته، رییس بخش سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که تا حالا بیش از ۱ میلیون گوشی تاشو گلکسی فولد در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. او در ادامه گفت: « وقتی که ما یک میلیون از این محصول را فروخته‌ایم،نکته اصلی این است که یک میلیون نفر وجود دارند که خواستار استفاده از این گجت ۲۰۰۰ دلاری هستند.»

ظاهرا سامسونگ از این موضوع که برای چنین گجت گران‌قیمتی این تعداد خریدار وجود دارد، بسیار راضی به نظر می‌رسد. گلکسی فولد در آمریکا با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلاری روانه‌ی بازار شده که البته این مدل از ۴G بهره می‌برد و مدل ۵G این گوشی در کره جنوبی با قیمت حدودا ۲۰۳۸ دلاری به فروش می‌رسد.

یکی از مقامات سامسونگ طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که به‌عنوان مثال خریداران کانادایی استقبال زیادی از این گوشی نشان داده‌اند و قیمت پایه این گوشی در این کشور ۲۶۰۰ دلار کانادا (۱۹۷۲ دلار آمریکا) است. با وجود اینکه چنین آماری برای یک گجت بسیار گران‌قیمت موفقیت قابل توجهی محسوب می‌شود، اما در برابر آمار فروش پرچم‌داران سامسونگ چندان به چشم نمی‌آیند. باید خاطرنشان کنیم تا نیمه سال ۲۰۱۹، سامسونگ توانسته حدود ۱۶ میلیون عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ را به فروش برساند.

در هر صورت، همین آمار فروش نشان می‌دهد چنین گجتی با وجود تمام حاشیه‌هایی که داشته و البته قیمت بسیار بالای آن، همچنان توانسته نظر حدود ۱ میلیون نفر را به خود جلب کند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    این خبر توسط خود سامسونگ تکذیب شد!

  2. Avatar حسین

    واقعا ارزش نداره
    مگه یه موبایل با این سایز چه کارای خاصی داره
    هم بزرگ هم قطرش زیاده
    با نصف این هزینه میشه یه الترابوک گرفت که خیلی کاربردش بیشتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه