سامسونگ از تراشه میان‌رده اگزینوس ۷۹۰۴ رونمایی کرد

۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اگزینوس 7904

ساعاتی قبل شرکت سامسونگ تراشه میان‌رده اگزینوس ۷۹۰۴ را رسما معرفی کرد. پیش از این گزارش‌هایی در مورد تعبیه این تراشه در گلکسی M20 منتشر شده بود که با توجه به معرفی آن، به‌نظر می‌رسد این گزارش‌ها کاملا صحت دارند.

اگزینوس ۷۹۰۴ در مجموع از هشت هسته بهره می‌برد که دو هسته Cortex A73 واجد فرکانس پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex A53 واجد فرکانس پردازشی ۱.۶ گیگاهرتز هستند. پردازش‌های سنگین بر دوش دو هسته A73 قرار دارد و ۶ هسته دیگر پردازش‌های سبک‌تر و معمولی را انجام می‌دهند. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که این تراشه بر مبنای معماری ۱۴ نانومتری تولید شده است.

اگزینوس 7904

پردازشگر تصویر موجود در اگزینوس ۷۹۰۴ می‌تواند از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی یا دوربین سه‌گانه پشتیبانی کند. از لحاظ توانایی پخش ویدیو، این تراشه می‌تواند ویدیوهای UHD با حداکثر سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و ویدیوهای فول HD با حداکثر سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را پخش کند.

مودم LTE موجود در این تراشه هم از استاندارد ارتباطی LTE Cat. 12 پشتیبانی می‌کند که این یعنی از لحاظ تئوری می‌تواند از سرعت دانلود ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه بهره ببرد. در هر صورت این تراشه اگرچه از نوع میان‌رده محسوب می‌شود، ولی از قابلیت‌های جالب توجه زیادی بهره می‌برد و باید ببینیم گوشی‌های مبتنی بر آن چه حرف‌هایی برای گفتن دارند.

منبع: ۹۱Mobiles

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه