سامسونگ از گوشی‌های گلکسی A50s و A30s رونمایی کرد

۳۱ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A50s

ساعاتی قبل سامسونگ رسما از دو گوشی گلکسی A50s و گلکسی A30s رونمایی کرد که نسبت به مدل اصلی خود، از بهبود جزئی بهره می‌برند.

گلکسی A50s سامسونگ

پنل پشتی گلکسی A50s به‌لطف یک بازطراحی، از نوعی الگوی هندسی بهره می‌برد که با توجه به زاویه دید می‌تواند رنگ‌های مختلفی را نمایش دهد. علاوه بر این، گوشی مذکور از لحاظ دوربین هم بهبود یافته است. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است که در کنار آن یک دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود. به جای دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی هم سامسونگ برای این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

در پنل جلویی این گوشی، شاهد نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ هستیم. قلب تپنده این گوشی تراشه ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۶۱۰ است که در کنار آن ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده. در نهایت باید به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی و وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم. سامسونگ هنوز در ارتباط با تاریخ عرضه و قیمت آن اظهارنظر نکرده است.

گلکسی A30s سامسونگ

گلکسی A30s هم نسبت به مدل اصلی از خود در بخش‌های مختلف بهبود یافته است. به غیر از وجود الگوی هندسی در پنل پشتی، به جای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی این بار شاهد دوربین ۲۵ مگاپیکسلی هستیم و علاوه بر این باید به تعبیه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. دوربین سلفی هم مانند مدل اصلی همچنان از نوع ۱۶ مگاپیکسلی است.

گلکسی A30s سامسونگ

مدل اصلی این گوشی مجهز به حسگر فیزیکی اثر انگشت بود که سامسونگ برای مدل جدید، به بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روی آورده است. گلکسی A30s از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ بهره می‌برد که البته نسبت به رزولوشن ۱۰۸۰p مدل اصلی، یک قدم رو به عقب محسوب می‌شود. پردازش‌های این گوشی بر عهده تراشه ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۹۰۴ قرار دارد که در کنار آن ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم هم در نظر گرفته شده است. باتری آن از نوع ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در این مورد هم هنوز اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه ارائه نشده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. امیر

    و این ک رم ۶ نخرین رم ۶ سفارش اروپاست تو اپدیتا اذیتتون میکنه و تو ایران جواب نمیده رم ۴ بخرین و ب حرف اون مغازه دار یا اون نمایندگی ک میگ نه ما ۱۰۰۰ تا رم ۶ تا الان فروختیم همچین مشکلی نداشته نکنین اونا فقط میخوان جنسشونو بفروشن

  2. hani

    سلام. گوشی قبلی یعنی ای پنجاه مشکلاتی داشت از جمله مشکل ضعف رو حسگر اثر انگشت . مشکل صدای ضعیف اسپیکر. داغ شدن بیش از حد . خاموش شدن و هنگ ناگهانی. آیا این مشکلات تو این سری حل شده ؟؟
    چون خود ای پنجاه با مشکلاتی که داره اصلا ارزش خرید نداره.

    1. امیرحسین

      والله من ۴ ماهه A50 دارم هیچ کدوم از این مشکلاتی رو‌ که گفتی نداشم خیلی هم راضیم از خریدم

      1. hani

        خیلی ها تو همین ایران مشکل دارن خارج از ایران به کنار . کافیه سرچ کنی مشکل داغ کردن یا مشکل اثر انگشت a50
        یا مشکل خاموش شدن a50
        بدترین مشکلش اینه که بردش ضعیفه و چندین مورد سوختن برد گزارش داده شده بی هیچ دلیلی که قیمت تعمیرش دو و خورده ای درمیاد و گارانتی شاملش نمیشه!! البته این قیمت به روز نیست.

      2. Mohamad

        من هم همین طور از شش ماه پیش A50sدارم اما هیچ ایرادی نداره تازه رم۶هم هست باید ببینید چطور استفاده میکنید که اینجوریه یا شاید تغلبی خریدید
        البته بعضی ها هم هستن که فقط زاده شدند برای ایراد گرفتن وگر نه یکی از بهترین گوشی هایی که تا به حال من دیدم

    2. امیر

      ب شدت باهات موافقم من خودم یک ماهه این گوشیو خریدم حسگر اثر انگشت رو صفحه ضعیفه راحت سه چهار بار باید انگشتو بزاری تا باز کنه و خیلی داغ میکنه ینی اصلا بعضی وقتا به صورت عادی بدون این ک برنامه سنگینی باهاش اجرا کنم داغ میکنه اسپیکرش اصلا ضعیف نیست برعکس خیلی صدای بلندی داره هنگ ناگهانی ب هیچ عنوان نداشته ولی چند نفر از دوستام ک خریدن بعد ۳ روز برد گوشی سوخت و زیادم این مشکل گزارش شده بچه ها اگ میخواین بخرین حتما حتما با گارانتی شرگتی بگیرین ضرر نمیکنین گارانتی های دیگ قبول دار نمیشن اگ گوشیتون سوخت دیگ بدبختین

  3. فرناز

    الان این مدل وارد بازار شده؟قیمتش چند هست؟

  4. سیدحسین هاشمی رهق

    جدیدا سامسونگ همه رو سرکار گذاشته
    حروف الفبا رو گذاشته جلوش به هر کدوم از یک تا صد عدد میده میشه مدل دستگاه. به یکی ناچ میده به اون یکی باتری میده به یکی دیگه سنسور زیر نمایشگر میده. پلاستیکی شیشه ای بلند کوتاه چاق لاغر
    یعنی یه وضعیه ها
    به خودشون بگی چندتا مدل توی ۲۰۱۹ تولید کردی سردرگم میمونن

    1. امیرحسین

      برای رقابت با شیاومی و هواوی تو میانرده ها این کارو میکنه وگرنه طریقه نامگذاری پرچمداراش اصلا پیچیده نیست

    2. Amirali

      ناراحتی نخر :/

  5. امیرحسین

    اون قدری هم که فکر میکنی فرق ندارن با هم .

    1. M

      قیمتش چطور؟

  6. حسین

    منتظر بود من A50 بخرم که مدل بهتر شو معرفی کنه!
    حداقل صبر میکردی یه هفته بگذره ????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه