سامسونگ و پیکسل‌های ۱.۰ میکرونی

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، سامسونگ تاییدیه استفاده از سنسور تصویری که اندازه هر پیکسل آن ۱.۰ میکرون است را برای دوربین گوشی‌های هوشمند خود دریافت کرده است. به‌تازگی این شرکت در حال کار روی یک گوشی هوشمند است و قصد دارد برای نخستین‌ بار از این سنسور تصویری در آن استفاده کند.

سامسونگ در حال کار روی یک گوشی هوشمند است. سامسونگ قصد دارد در دوربین این گوشی از یک سنسور تصویری که اندازه هر پیکسل آن ۱.۰ میکرون است، بهره بگیرد.

براساس اطلاعات منتشر شده شماره مدل این گوشی S5K3P3 است و قرار است در دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن از سنسور تصویری که اندازه هر پیکسل آن ۱.۰ میکرون است، بهره گرفته شود. سامسونگ در این گوشی هوشمند به واسطه استفاده از پیکسل‌های کوچک‌تر، اندازه سنسور ISOCELL را ۲۰ درصد کاهش داده است. این در حالی است که این شرکت پیش از این در گوشی‌های هوشمند خود از سنسورهای تصویری با اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرون استفاده می‌کرد.

این در حالی است که به گفته شرکت سازنده تغییر در اندازه پیکسل‌ها و کوچک‌تر کردن آن‌ها تاثیری روی کیفیت تصاویر ثبت شده نخواهد داشت. در حال حاضر این سنسورها که قرار است در جدیترین گوشی هوشمند سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرد، در مرحله تولید قرار دارد. براین اساس احتمال دارد سامسونگ از این سنسورها در گلکسی نوت ۵ هم استفاده کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه