طرح سه بعدی سامسونگ گلکسی اس ۹ را ببینید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی اس ۸

به تازگی طرح‌های سه بعدی از گلکسی اس ۹ منتشر شده است. در این طرح‌های رندرشده می‌توانیم دوربین دوتایی و جای جدید سنسور اثر انگشت را ببینیم.

تصاویر سه بعدی نشان می‌دهند که پرچم‌دار سال آینده‌ی سامسونگ همانند گلکسی نوت ۸ به دوربین دوتایی مجهز می‌شود. چیدمان احتمالی دوربین دوتایی این گوشی هم بصورت عمودی خواهد بود. به واسه‌ی این طراحی، سنسور تشخیص  اثر انگشت درپایین دوربین و فلاش قرار خواهد گرفت. این ویژگی طراحی باعث می‌شود تا انتقاد کنونی وارد شده به گلکسی اس ۸ به محصول آینده‌ی سامسونگ دیگر وارد نشود. خیلی‌ها اعتقاد دارند که محل قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت اس ۸ باعث می‌شود که احتمال برخورد انگشت کاربران به لنز دوربین بیشتر شود. این اتفاق باعث می‌شود تا لنز دوربین کثیف شود و کاربر نتواند عکس‌های خوبی را ثبت کند.

اگر این طرح‌های سه بعدی درست باشند، می‌توانیم متوجه شویم که سامسونگ این انتقاد را پذیرفته و برای همین، جای سنسور اثر انگشت را تغییر داده است. البته پیش از این حرف از قرار گرفتن این سنسور روی نمایشگر گوشی بود اما به دلیل مشکلات نور و رنگ در محل سنسور روی صفحه‌نمایش، هنوز شرکت‌ها از انجام آن دست نگه‌داشته‌اند.

همان‌طور که انتظار داریم، پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ از طراحی مشابه گلکسی اس ۸ بهره‌مند خواهد شد؛ صفحه‌نمایش باریک با کناره‌های خمیده. درمجموع انتظار می‌رود که طراحی گلکسی اس ۹ بجز تغییر جای اثر انگشت تغییر چشم‌گیری نکند. هم‌چنین از نظر مشخصات هم احتمالا تغییرات مهم، دوربین دوتایی و پردازنده‌ی قوی‌تر خواهد بود.

آیا شما از طرفداران خانواده‌ی گلکسی سامسونگ هستید یا برندهای دیگر مثل اپل، ال‌جی، سونی و HTC؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar دانیال حسینی زاده

    LG نواوری های بیشتری دارد نسبت به سامسونگ.

  2. Avatar علی

    فقط سامسونگ

  3. Avatar Next is Now

    Galaxy یک کهکشان بی انتهاست …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه