سامسونگ گلکسی نوت ۷ رسما معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۸ دقیقه

پس از ماه‌ها شایعه و انتظار، سامسونگ امروز در مراسم Unpacked خودش، عضو جدید خانواده‌ی گلکسی نوت را معرفی کرد. همان‌طور که انتظار داشتیم این گوشی با نام گلکسی نوت ۷ شناخته می‌شود. این گوشی در تاریخ ۲۹ مرداد ماه راهی بازار می‌شود و پیش فروش آن هم از فردا آغاز خواهد شد. قیمت آن هم ۷۷۰ دلار اعلام شده است.

پرچم‌دار جدید سامسونگ در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سایر کشورها با تراشه‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار می‌شود. در حالی که احتمال می‌رفت این گوشی شش گیگابایت رم داشته باشد، ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. البته این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی آن را افزایش داد. سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که گوشی جدیدش در مقایسه با نوت ۵ نزدیک به ۲.۲ میلی‌متر باریک‌تر است.

در قسمت دوربین شرکت سامسونگ از ساختار دوربین گلکسی S7 روی این گوشی استفاده کرده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 که با فناوری Dual Pixel ساخته شده و می‌تواند در نور کم تصاویر با کیفیتی ثبت کند. دوربین جلوی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. گلکسی نوت ۷ همانند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج با داشتن استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

از دیگر تفاوت‌های این گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی سری نوت می‌توان به صفحه نمایش خمیده‌ی آن اشاره کرد. گلکسی نوت ۷ تنها یک مدل با صفحه نمایش خمیده دارد. صفحه نمایش ۵.۷ اینچی آن همانند گلکسی S7 اج است و از کیفیت ۱۴۴۰p پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، این گوشی از سنسور تشخیص عنبیه چشم هم بهره می‌برد. سنسوری که به وسیله‌ی آن می‌توان فیلترهای امنیتی بیشتری روی گوشی قرار داد. این سنسور با سرعت بالایی عنبیه‌ی چشم کاربران را اسکن می‌کند و اجازه‌ی ورود آن‌ها به گوشی را می‌دهد. سامسونگ می‌گوید که این سنسور دقیق تر از سنسور تشخیص اثر انگشت کار می‌کند و سرعت آن هم بیشتر است. البته این ویژگی قبلا در گوشی لومیا ۹۵۰ شرکت مایکروسافت هم وجود داشت. با این سنسور می‌توانید امکان دسترسی به عکس‌ها، ویدیوها و برخی از اپلیکیشن‌ها را محدود کنید تا فقط خودتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه USB Type-C هم برای آن در نظر گرفته شده است.

البته گوشی‌های نوت به واسطه‌ی قلم مخصوصی که دارند معروف هستند. براساس اطلاعات منتشر شده، با قلم گلکسی نوت ۷ می‌توان در زیر آب هم کار کرد. پس با این حساب با گوشی ضد آب خودتان می‌توانید هر کاری که در خارج از آب انجام می‌دادید را در داخل آب هم انجام دهید. از دیگر قابلیت‌های این قلم می‌توان به احساسیت بیشتر آن نسبت به فشار اشاره کرد. همچنین نرم‌افزارهای بهتری برای آن طراحی شده که از بین آن‌ها می‌توان به اپلیکیشنی برای ترجمه‌ی متن‌‌های مختلف اشاره کرد. یک برنامه دیگر هم برای نوت طراحی شده که به وسیله‌ی آن می‌توانید از هر ویدیویی عکس‌های GIF‌ درست کنید.

 

خیلی دوست داشتیم که اندروید ۷.۰ را روی این گوشی می‌دیدم؛ اما سامسونگ آن را با اندروید ۶.۰۱ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده که این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. محل قرار گرفتن سیم‌کارت دوم به شکل هیبریدی ساخته شده و کاربران می‌توانند در آن کارت حافظه قرار دهند.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی و طلایی عرضه می‌شود. سامسونگ به افرادی که گوشی گلکسی نوت ۷ خریداری می‌کنند یک کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی یا ساعت هوشمند Gear Fit 2 را رایگان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تصاویر مدل طلایی این گوشی را هم ببینید:

بد نیست که تیزر معرفی این گوشی را هم مشاهده کنید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲۶ دیدگاه
  1. کورش

    فقط گوشی ضد آب کرده
    با اسکن عنبیه چشم داره
    ناامید کننده

  2. حسین

    از نظر منکه بهترین گوشی همین سری نوت ودرحال حاضر همین نوت ۷ هست فقط دوتا نقطه ضعف داره اول دوسیکارت نبودن کامل درکنار کارت حافظه دوم قابلیت تعویض باطری هست که امیدوارم حل بشه البته اینها ایراد خیلی مهم بحساب نمیاد و بازهم بهترین انتخاب هست.

    1. محمد مهدی

      دوست عزیز دو سیم کارت هستش شک نکن
      بعدش باتری عوض نشه بهتر حداقل مطمئن هستی باتری گوشیت اورجینال هستش و کسی قادر نیست با باتری فیک جابجا کنن درست نمیگم دوستان ولی تو مهشر بودن این گوشی کسی شک نکنه همینطور که این دوست عزیز عرض کردن????✌????????????

  3. Ali S

    خوشم میاد سامسونگ کلی مخالف پیدا کرده ! این موفقیت سامسونگ رو میرسونه که که باعث شده کانون توجه فناوری قرار بگیره و همه منتظر باشن ببینن سامسونگ چی کار میکنه بعد بریزن تو پیجش و سعی کنن با کلی حرفای غیر علمی و این چیزا سامسونگ رو خراب کنن!
    بذارید مثال بزنم. هممون تقریبا قانع شدیم که کمپانی آلکاتل واقعا محصولات ضعیفی داره و در حد رقابت با دیگران نیست. خب؟ پس چرا کسی به مخالفت با آلکاتل برنمیخیزه؟(البته قصد توهین به برند ندارم) یا چرا شرکتای دیگه اینهمه مخالف ندارن!
    اینم بگم که پارسال هم با سامسونگ همینقدر مخالفت میشد و علی رغم مخالفت های فراوان شما عزیزان سامسونگ خیلی شیک و تمیز رفت و اون بالا جای گاه اول نشست… ممنون از دیجیکالا و همه شما دوستان 🙂

    1. damdeok

      هههههههه هه خندیدیم

      1. Ali S

        یا جواب بده یا نخند

      2. محمد مهدی

        داداش بزار بچه بخنده بابا جوابی نداره بده کم آورده گفته یه عرض اندام کنم نمیدونه بیشتر وجهه اپلو با این حرفش زیر سوال میبره

      3. محمد مهدی

        یه جواب دندون شکن به اونایی که میگن سامسونگ ضد آب بودن را از سونی کپی کرده باید بگم که اگه درپوش شارژ و…. تو سونی خراب بشه گوشی دیگه ضد آب نیست ولی سامسونگ بدونه کوچکترین تغیری گوشی را ضد آب کرده این خودش خلاقیت هستش نه مثل سونی و اپل فقط یه درپوش و یا حذف جلک هدفون و دکمه هم واس این که گوشی مثلا ضد اب بشه که اخرش شکسته فقط یک کلام فقط سامسونگ را عشقه بزن دست قشنگرو به افتخار سامی جونم

      4. محمد مهدی

        به سیب گاز زده خخخخخ میخندی به اپل=با محدودیت واقعا هم باید خندید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    2. محمد مهدی

      ایول داداش واقعا زدی تو خال واقعا چون اکثرا از گوشی سامسونگ استفاده میکنن حتی کله گنده های کشور یه سری آدم تعصبی بخاطر اینکه با حرفهایشان گوشی سازنده را روش ایراد بزارن و زیر سوال ببرن ولی نمیدونن با این کار ضعف خودشون را میرسونن و نمیخوان حقیقت رو قبول کنن سیب گاز زده اون اپل سابق نیست بیخودی گندش نکنید خخخخخخخ

  4. the H.S. 1999

    من خودم طرفدار LG هستم و این گوشی به نظرم خیلی معرکست.
    اینکه هر شرکتی قابلیتی که توی گوشی دیگه ای بوده روی گوشی خودش میزنه به کعنی کپی کردن نیست. اگه باشه پس همه ی شرکتا و موبایل سازا مقلدن. الان بیشتر پرچمدارا سنسور اثر انگشت دارن. یعنی همه این شرکتا کپی میکنن؟
    متاسفانه بعضیا (به هر دلیلی) دنبال فرصتن که بگن فلان گوشی کپی کاری کرده (چه سامسونگ، الجی، یا …).
    من نه دارم طرفداری سامسونگو میکنم نه قصد جسارت به کسی دارم. فقط از این مسخره بازیا خسته شدم.

  5. علی ملکپور

    خب الحمد ا… ما تو ایران که نمیتونیم پیش سفارش داشته باشیم
    پس خبری از دریافت رایگان اسمارت بند یا کارت حافظه نیست

    نمایندگی هم نهایت تلاششو میکنه که به بهانه دادن هدیه، گرونتر بفروشه

  6. Amir

    اگه دیجی کالا هم موقع خرید به خریدار مموری یا ساعت هوشمند بدین حالا میشه منطبق با استاندارد جهانی

    1. حمید

      اره دیجی جان، Amir راست میگه. اگر مموری یا ساعت داشت که ظاهرا هم داره، باید بدی. اگه ندی ازت دلخور میشیم.

  7. mahdispd

    دیگه سامسونگ با این ترکونده کاش منم تو اون کنفرانس بودم:(

  8. Amin

    این همه زور زدین این شد؟!نه snap dragon 821 ،نه ۶ گیگ رم،نه باطری ۴۰۰۰ میلی آمپری،نه دوربین دوتایی یا حداقل با یکم تغییر…تاریخ عرضه ام که قرار بود از زمان رونمایی باشه،افتاده آخر شهریور.بدنه براق و سر شم که چنگی بدل نمیزنه،قیمتشم که بیاد حالا حالا ها نجومیه…

    1. علی

      یجوری میگی۶گیگ رم انگار همه ی گوشیای دنیا رم ۶دارن .همین باطری ۳۰۰۰ بسه برای همه.نمیدونم شاید تو از۶صبح تا۱۲شب بدون استراحت از گوشی استفاده میکنی.اگه تو از گوشی انتظار یه ابر کامپیوترو داری مشکله خودته

      1. damdeok

        باتری ۳۰۰۰ میلی امپر برای این گوشی یک نقطه ضعفه .

        ((همین باطری ۳۰۰۰ بسه برای همه.نمیدونم شاید تو از۶صبح تا۱۲شب بدون استراحت از گوشی استفاده میکنی.اگه تو از گوشی انتظار یه ابر کامپیوترو داری مشکله خودته)) این چه توجیه نابخردانه ایه .

        تو نقد و بررسی های کارشناسانه نظیر phonearena, technobuffalo , …. باتریش یکی از نقطه ضعف هاش میشه .

      2. امیر

        حرف مفت است! من سامسونگ گلکسی نوت ۵ دارم با باتری ۳۰۰۰ و به جرات میگم کمتر اسمارت فونی دیدم که وضعیت باتریش به این خوبی باشه. علاوه بر شارژ سریع مصرفشم کمه! با اینکه حتی بازی سنگین استفاده میکنم.

    2. محمد مهدی

      بابا خودتو نزن سیب گاز زده شما که بهش میگی آیفون ۷ همش ۲ گیگ رم داره خخخخخ داره از سامی جون ایراد میگیره نه اینکه اپل بو گندو ۸ گیگ رم میزاره سامی جون نمیزاره تازه باتری آیفون ۷ هم قابل تعویض نیست یه مهدویّت دیگه جک سونیم میلیمتری را هم حذف کرده برو حالشو ببر یه دنگو فنگ جدید خیلی باحالی خخخخخخخخخ
      با سیب گاز زده بای بای کنید

  9. pa4

    بازم اسکی از موبایل های دیگه
    سامسونگ ضد ابیش رو از سونی کپ زد اثر انگشت رو از اپل
    تشخیص عنبیه از ماکروسافت

    1. !12SAM

      واقعا متاسفم که با این اطلاعات کم اینجا نظر میدید. جالبه مخالفان سینه چاک سامسونگ حتی نمیدونن اولین بار کدوم شرکت فناوری ای رو تو گوشیش بذاره!! لابد ایشون طرفدار ماکروسافت و اپل و سونی باهم هستن ولی با سامسونگ مشکل دارن.

    2. میلاد

      هر تکنولوژی بالاخره یروز میاد حالا یه شرکت اولین باشه و بقیه بعد از اون ازش استفاده کنن اسمش کپی نیست.اگه اینظوری اپل بار اول که گوشی ساخت سال ها قبلش سامسونگ گوشی میساخت حالا یعنی اپل از سامسونگ تقلید کرده؟!

      1. damdeok

        سامسونگ قبل از اپل گوشی غیر هوشمند می ساخت ولی اسمارت فون ها ک انقلابی در گوشی ها بود توسط اپل پا به عرصه گذاشت .

    3. Ali

      ولی هیچ کدومشون همه رو یه جا نداره????

    4. حمید

      این حرف یعنی چی؟؟؟
      اولین کارخونه ای که اتومبیل ساخت، خودروی خودش رو روی چهارتا چرخ گذاشت و براش یه فرمون مدور گذاشت. با منظق شما، تمامی خودروسازها از این طرح اولیه تقلید کردن و همشون متقلب هستن؟
      ازین موضوع که بگذریم…
      من فکر میکنم سال پیش هم میتونست این سنسور عنبیه رو واسه پرچمداراش بذاره، اما اگر قرار باشه هر چی داره رو یهویی روی پرچمدارای یه سال بذاره، پس واسه سال بعد چجوری مردم رو جذب کنه؟؟؟
      من فکر میکنم چنین شرکتهایی عظیمی برخی از تکنولوژیهای خودش رو واسه محصولات آینده خودشون نگه میداره.این رم شش و باطری ۴۰۰۰ یا بیشتر رو امسال هم میتونست روی پرچمداراش بذاره، اما اینها مواردی اند که واسه جذب مشتری واسه محصولات آینده ش لازم داره.
      پس این قلم هوشمند، اج بودن، صفحه نمایش فوق العاده (با الگوریتم پردازشی خاص خودش که فرمولش انحصاری و مخفی هستش) و اصلا این طراحی شیک و … اینا چی؟ اینارو از کی تقلید کرده؟ مگه نه اینکه خودش هم نوآوری داشته؟

  10. معین

    سلام لطفا خبری مبنی بر اینکه کی این گوشی وارد بازار ایران میشه

  11. علیرضا هوشمند

    بازار گوشی ها تو سال های آینده دیدنیه
    نوکیا داره شروع به کار میکنه
    الان ذوق دارم برای سال های دیگه
    چه رقابتی بشه

    1. حمید

      سال دیگه رقابت شدیدتره. نوکیا خیلی قوی قراره بیاد. لااقل اینو که دیگه همه قبول دارن، نوکیای بی کیفیت نداریم. اپل هم سال بعد حسابی میخواد ظاهر رو تغییر بده. فکر کنم نوت ۷ هم امسال خوب فروش کنه و باز هم مثل سال پیش لااقل در بین امریکایی ها که خودشون صاحب اپل هستند، محبوبترین گوشی بشه. سامسونگ هم امسال میتونست رم شش بذاره و هم یه باطری ۴۰۰۰ یا ۴۵۰۰ بذاره، اما گذاشته واسه سال بعد و برای نوت بعدی. ایفون ۷ یا همون ایفون ۶SE احتمالی، بعیده در میزان فروش بتونه رقیب نوت ۷ بشه. چون تفاوت چشمگیری نسبت به iphon 6s نداره، بعیده مالک آیفون ۶S خودش رو بفروشه و بره آیفون ۷ بخره، البته بچه پولدارها همیشه استثنا هستند. آیفون ۷ پرو هم احتمالا خیلی گرون خ.اهد بود که خاب خود به بخود میره تو انزوا.
      من به آیفون سال بعد خیلی امیدوارم.

      1. damdeok

        الان مثلا نوت ۷ تفاوت چشمگیری نسبت به اس ۷ اج داره ؟

      2. محمد مهدی

        نه اینکه سب گاز زده کرمو شما تغییرات فاحشی داشته

  12. جلیل

    گوشی فوقلعاده هست ولی هر جا گشتم متوجه نشدم دو سیم کارته یا تک سیم کارت وگرنه به قابلیتهای سامسونگ هیچ شکی نیست مخصوصا سری نوت

    1. مهران د

      دوسیمکارته ولی نه دوسیمکارت به علاوه جایمموری کارت . یا دوسیمکارتمیشه انداخت یا یک سیمکارت و یک مموری کارت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه