سامسونگ گلکسی نوت ۷ رسما معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۸ دقیقه

پس از ماه‌ها شایعه و انتظار، سامسونگ امروز در مراسم Unpacked خودش، عضو جدید خانواده‌ی گلکسی نوت را معرفی کرد. همان‌طور که انتظار داشتیم این گوشی با نام گلکسی نوت ۷ شناخته می‌شود. این گوشی در تاریخ ۲۹ مرداد ماه راهی بازار می‌شود و پیش فروش آن هم از فردا آغاز خواهد شد. قیمت آن هم ۷۷۰ دلار اعلام شده است.

پرچم‌دار جدید سامسونگ در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سایر کشورها با تراشه‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار می‌شود. در حالی که احتمال می‌رفت این گوشی شش گیگابایت رم داشته باشد، ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. البته این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی آن را افزایش داد. سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که گوشی جدیدش در مقایسه با نوت ۵ نزدیک به ۲.۲ میلی‌متر باریک‌تر است.

در قسمت دوربین شرکت سامسونگ از ساختار دوربین گلکسی S7 روی این گوشی استفاده کرده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 که با فناوری Dual Pixel ساخته شده و می‌تواند در نور کم تصاویر با کیفیتی ثبت کند. دوربین جلوی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. گلکسی نوت ۷ همانند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج با داشتن استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

از دیگر تفاوت‌های این گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی سری نوت می‌توان به صفحه نمایش خمیده‌ی آن اشاره کرد. گلکسی نوت ۷ تنها یک مدل با صفحه نمایش خمیده دارد. صفحه نمایش ۵.۷ اینچی آن همانند گلکسی S7 اج است و از کیفیت ۱۴۴۰p پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، این گوشی از سنسور تشخیص عنبیه چشم هم بهره می‌برد. سنسوری که به وسیله‌ی آن می‌توان فیلترهای امنیتی بیشتری روی گوشی قرار داد. این سنسور با سرعت بالایی عنبیه‌ی چشم کاربران را اسکن می‌کند و اجازه‌ی ورود آن‌ها به گوشی را می‌دهد. سامسونگ می‌گوید که این سنسور دقیق تر از سنسور تشخیص اثر انگشت کار می‌کند و سرعت آن هم بیشتر است. البته این ویژگی قبلا در گوشی لومیا ۹۵۰ شرکت مایکروسافت هم وجود داشت. با این سنسور می‌توانید امکان دسترسی به عکس‌ها، ویدیوها و برخی از اپلیکیشن‌ها را محدود کنید تا فقط خودتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه USB Type-C هم برای آن در نظر گرفته شده است.

البته گوشی‌های نوت به واسطه‌ی قلم مخصوصی که دارند معروف هستند. براساس اطلاعات منتشر شده، با قلم گلکسی نوت ۷ می‌توان در زیر آب هم کار کرد. پس با این حساب با گوشی ضد آب خودتان می‌توانید هر کاری که در خارج از آب انجام می‌دادید را در داخل آب هم انجام دهید. از دیگر قابلیت‌های این قلم می‌توان به احساسیت بیشتر آن نسبت به فشار اشاره کرد. همچنین نرم‌افزارهای بهتری برای آن طراحی شده که از بین آن‌ها می‌توان به اپلیکیشنی برای ترجمه‌ی متن‌‌های مختلف اشاره کرد. یک برنامه دیگر هم برای نوت طراحی شده که به وسیله‌ی آن می‌توانید از هر ویدیویی عکس‌های GIF‌ درست کنید.

 

خیلی دوست داشتیم که اندروید ۷.۰ را روی این گوشی می‌دیدم؛ اما سامسونگ آن را با اندروید ۶.۰۱ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده که این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. محل قرار گرفتن سیم‌کارت دوم به شکل هیبریدی ساخته شده و کاربران می‌توانند در آن کارت حافظه قرار دهند.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی و طلایی عرضه می‌شود. سامسونگ به افرادی که گوشی گلکسی نوت ۷ خریداری می‌کنند یک کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی یا ساعت هوشمند Gear Fit 2 را رایگان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تصاویر مدل طلایی این گوشی را هم ببینید:

بد نیست که تیزر معرفی این گوشی را هم مشاهده کنید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲۶ دیدگاه
  1. حسین

    دوستان به نظرتون s7 edgeبگیرم یا منتظر بمونم note 7 وارد بازار شه؟

    لطفا راهنمایی کنید

    1. حسین

      بستگی به خودت داره…تنها تفاوت واضحش قلم و صفحه ی بزرگه…خودت باید ببینی چی میخوای

    2. محمد مهدی

      سلام دوست خوب شک نکن نوت ۷ بخر گوشی فوق‌العاده ای است سرعتش از اس ۷ ایج بیشتره امنیتش خیلی بالاس قابل هک کردن نیست

  2. MAH4AR

    سامسونگ به افرادی که گوشی گلکسی نوت ۷ خریداری می‌کنند یک کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی یا ساعت هوشمند Gear Fit 2 را رایگان می‌دهد.
    کاش تو ایران هم این کارو کنه
    ما که تو ایرانیم چطور با خرید گوشی هدیه رو دریافت کنیم؟! مگه دوستان عزیز قاچاق چی و نمایندگی های به اصطلاح دلسوز میزارن رو دستگاه بموکنه…
    امدیوارم دیجی کالا یه حرکت انقلابی بزنه، نمایندگی فروشش رو بگیره و خودش وارد کنه که عاااالی میشه

  3. عادل

    خیلی بده که مدل معمولی نداره و فقط صفحه ادج داره ، قدرت انتخاب رو از مشتریش گرفته و به زور میخواد بیاد بگه که صفحه ادج خیلی خوبه، من گلکسی s6 edge داشتم بعد از یک هفته دیدم خیلی رو مخه مخصوصا موقع عکاسی همش دستت میخوره به صفحه و نمیشه یک عکس با دقت گرفت ، رفتم و با مدل معمولیش طاق زدم و الانم راضیم ، میخواستم نوت ٧ بخرم ولی با صفحه ادج عمرا سمتش نمیرم چون که تجربه بدی از صفحه خمیده داشتم و نمیخوام دوباره تکرار بشه. حیف

  4. علیرضت

    تو ایران کسایی که خریداری میکنم ساعت یا رم اضافه میده ؟؟

  5. قالب وبلاگ

    سامسونگ هم که همه گوشیاش شبیه همه اصلا آدم تغییرات

    را تو گوشی جدیدی که میخره حس نمیشه زود زود هم گوشی میده بیرون

    به نظرم صبر کنید که آیفون ۷ مهر ماه معرفی شه قطعا بهترین خواهد بود.

    با تشکر

    1. Shahrad

      الان ایفون ها خیلی باهم فرق دارن؟؟؟؟

      1. damdeok

        واقعا فرق بین ایفون ۶ اس و ۶ خیلی نیست ؟؟

        انصاف داشته باش .

      2. captain

        خیلیه؟ خوبه دیجیکالا هم گفت!

      3. پارسا

        چرا یه(s)پشتش هست که واقعا تفاوت بزرگیه

      4. damdeok

        عیب نداره تو همون یدونه اس رو دیدی دیگه اونم از دور البته

      5. !12sam

        نه! خیلی پیشرفت کرده! صورتی شده! سامسونگی ها نمیبینن چشم بصیرت میخواد که تغییراتشو ببینی
        مثلا از طرفداران اپل هستم خخخخ

  6. Azathoth

    عزیزانی که خیلی از این تعریف کردن یک نکته رو یاداوری کنم: زمامیکه اچ تی سی گوشی ام ۹ رو نعرفی کرد همه بخاطر تفاوت ناچیزش با پرچمدار قبلیش یعنی ام۸ زیر سوال بردنش اما باز اون گوشی ۲۴۰ میلی آمپر باتریش بهتر شده بود، پردازندش از اسنپدراگون۸۰۱ به اسنپدراگون۸۱۰ ارتقا داده شده بود(دونسل ارتقا) ودوربینش هم ارتقا پیکسلی داشت اما حالا نوت۷ که عددی دو شماره از نوت ۵ جلو تره و مثلا قراره پرچمدار بعدی باشه از آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی اس اج ۷ چی بیشتر داره؟! یو اس بی تایپ سی؟!! قلم هم که سری نوت داشت ولی قلم با قابلیت نوشتن در زیر آب!!(البته کمی مشکل دید اذیت میکنه وتاره والا میشد نوشت!????)، دیگه؟! حتی باتری اس اج ۷ ۱۰۰ میلی آمپر بهتره! سامسونگ اونقدر حال نداشته پردازنده مرکزی رو یک درجه ارتقا بده یا محض تبلیغ ۲ گیگ رم بزاره رو رم قبل تا با گوشیهای چینی ۶ گیگ رم فعلی موجود تو بازار تو بحث بنچمارک حداقل رقابت کنه! گند زدن دقیقا به چی میگن؟!!

    1. امیر

      این حرف هم مزخرفه! سامسونگ دو سری پرچمدار داره، سری نوت و سری اس و سعی میکنه اینها رو معادل هم بیاره بالا. سری نوت تمرکز اصلیش روی S Pen است و سری اس هم S Pen نداره.
      اگه پیگیر باشی هر دوره دوربین جدید روی سری اس میاد و نوت بعدی همون دوربین رو داره. در مورد پردازنده هم تقریبن همینطوره و …

      گند زدن زمانی میشه که فروش نکنه! و الا اینکه چشم رقبا و طرفداران رقبا رو در بیاره گند زدن نیست.

    2. محمد مهدی

      فروش گوشی‌های آیفون کاهش یافت مجموعه : خواندنی ها
      شرکت مشهور تولید کننده گوشی هوشمند در گزارش سه ماه فروش محصولات خود خبر از کاهش فروش گوشی های آیفون داد.
      فروش گوشی‌های آیفون کاهش یافت
      به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛اپل اعلام کرد، درآمد سه ماه دوم این شرکت در سال جاری میلادی با کاهش روبرو شده است اما انتظار می رود با ورود گوشی های آیفون ۷، درآمد اپل بهبود پیدا کند. این در حالی است که دو سوم در آمد این شرکت از فروش گوشی های آیفون تامین می شود.

      در همین حال شرکت اپل اعلام کرد، فروش گوشی های آیفون در سه ماه دوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبرو شده است.
      مدیر عامل اپل اعلام کرد، در این بازه زمانی تعداد ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار گوشی آیفون به فروش رسیده است که این رقم برای مدت زمان مشابه سال قبل ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه گزارش شده است.
      البته پیش از این «وال استریت» پیش بینی کرده بود که در سه ماه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی تعداد ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار گوشی آیفون به فروش خواهد رسید.
      بر همین اساس، درآمد سه ماه دوم شرکت اپل با ۱۵ درصد کاهش به ۴۲.۴ میلیارد دلار رسید.
      اما شرکت اپل با رونمایی از گوشی آیفون ۷ خود پیش بینی درآمد بین ۴۵.۵ میلیارد دلار تا ۴۷.۵ میلیارد دلار را برای سه ماه سوم سال ۲۰۱۶ میلادی دارد.
      منبع: مهر
      انتهای پیام/
      منبع:باشگاه خبرنگارن

  7. پویا

    هر چی فک میکنم میبینم اینایی که میگن این گوشی خوبه خب راست میگن خوبه ولی به اپل که نمیرسه!!!! داشتم به این فک میکردم جای اپل بیام مثلا اینو بگیرم با اندروید کار کنم :)))))) بعد این فکر گفتم یه کامنت بذارم بگم فکره خیلی مضخرفیه!!!!

    1. محمد مهدی

      یفون ۷ همانند گلکسی S7 ضد آب نیست مجموعه : کامپیوتر و اینترنت
      در حالی که فکر می‌کردیم آیفون ۷ در برابر نفوذ آب مقاوم است؛ در جدیدترین اطلاعات منتشر شده گفته شده که این گوشی از گواهی IP68 پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل آن طور که باید در برابر نفوذ آب مقاوم نیست. البته در این اطلاعات گفته شده که مقاومت آیفون ۷ در برابر نفوذ آب بیشتر از آیفون ۶s است.
      آیفون ۷ ضد آب نیست؛ اما مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب در مقایسه با آیفون ۶s دارد.
      این اطلاعات جدید از شرکت Foxconn لو رفته که آیفون ۷ را تولید می‌کند. در این اطلاعات گفته شده تغییراتی در طراحی دکمه‌ی خانه‌ی آیفون جدید صورت گرفته که باعث می‌شود گوشی ضد آب‌تر از مدل قبلی باشد؛ اما مقاومت این گوشی در برابر آب به اندازه‌ی گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج نیست. این گوشی‌های سامسونگ از استاندارد IP68 بهره می‌برند که باعث می‌شود گوشی ۳۰ دقیقه تا عمق ۱٫۵ متری در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.
      در اطلاعات جدید گفته شده که آیفون ۷ در رنگ خاکستری تیره هم ساخته می‌شود. همچنین بار دیگر حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و استفاده از دوربین بزرگ‌تر روی این گوشی تایید شد.
      با توجه به اینکه اطلاعات زیادی از آیفون ۷ لو رفته، بهتر است تا زمان معرفی این گوشی منتظر بمانیم.
      منبع:ایستنا
      فقط حذف کرده که بتونه با سامسونگ رقابت کنه برای ضد اب بودن ولی ریده

  8. مهدی

    اپل اپل ِِِِ…دیگه تکنولوژی نداره رو کنه تهش میخادجک سونیم میلی هدفون رو تغییربده..میخادجهان روتغییربده؟؟ باس گفت خدافظ اپل.

    1. محمد مهدی

      ایول داداش گلم واقعا گل گفتی زدی تو خال سیب گاز زدس دیگه بزار کوچولوها با اسباب‌بازی بدردنخور خداحافظی کنن جک سونیم میلیمتری را وتس این حذف کارد تا شاید بتونه کمی تو مقاوم بودن در برابر آب مقام باشه ولی به گرد پای سامی جون که نمیرسه✌????

  9. Mahbod

    طراحی تکراری. تکنولوژی هم یه ذره پیشرف داشته نسبت به قبل. تنها چیز جدیدش اسکنر عنبیه اس همین.

    1. محمد مهدی

      وت ۷ سامسونگ چه فرق‌هایی با نوت ۵ و نوت ۴ دارد؟ مجموعه : علمی با ورود فبلت نوت ۷ به بازار، بسیاری از علاقه‌مندان می‌پرسند نسل جدید چه فرق‌هایی با نسل‌های قدیمی‌تر دارد؟
      به گزارش خبرآنلاین، پاسخ به این سؤال در خریدن یا نخریدن گوشی جدید نقش به سزایی دارد و به همین خاطر در این مقاله سعی کرده‌ایم فرق‌های اساسی نوت ۷ با نوت ۵ و ۴ را یادآور شده تا راهگشایی برای خریداران باشد:
      ابعاد:

      نوت ۴: ۱۵۳.۵ در ۷۸.۶ در ۸.۵ میلی‌متر
      نوت ۵: ۱۵۳.۲ در ۷۶.۱ در ۷.۶ میلی‌متر
      نوت ۷: ۱۵۳.۵ در ۷۳.۹ در ۷.۹ میلی‌متر
      نوت ۷ در مقایسه با نوت ۵ ضخیم‌تر شده اما عرض آن کمتر شده است.
      وزن:
      نوت ۴: ۱۷۶ گرم
      نوت ۵: ۱۷۱ گرم
      نوت ۷: ۱۶۹ گرم
      نوت ۷ سبک‌تر شده است.
      رم/حافظه موقت:
      نوت ۴: ۳ گیگ LPDDR۳
      نوت ۵: ۴ گیگ LPDDR۴
      نوت ۷: ۴ گیگ LPDDR۴
      بعد از استفاده بیهوده وان پلاس ۳ از ۶ گیگ رم و انتقادات فراوان، روی نوت ۷ نیز فقط ۴ گیگ رم نصب‌شده است. البته قرار است روی گلکسی اس ۸ به‌اندازه ۶ گیگ رم نصب شود. (تأیید نشده)
      حافظه داخلی:
      نوت ۴: ۳۲ گیگ با اسلات برای افزودن حافظه جانبی
      نوت ۵: ۳۲ گیگ
      نوت ۷: ۶۴ گیگ با اسلات برای افزودن حافظه جانبی
      بالاتر رفتن حافظه پیش‌فرض در نوت ۷ امیدوارکننده است و کاربران قادرند تا ۲۵۶ گیگ نیز به‌صورت حافظه جانبی به گوشی اضافه کنند.
      نمایشگر:
      نوت ۴: نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع سوپر امولد
      نوت ۵: نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع سوپر امولد
      نوت ۷: نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع سوپر امولد
      نوت ۷ مجهز به HDR شده است. سامسونگ ترجیح داده تا خیلی به اسکرین نوت دست نزند.
      رزولوشن نمایشگر:
      نوت ۴: ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل QHD / ۵۱۸ ppi
      نوت ۵: ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل QHD / ۵۱۸ ppi
      نوت ۷: ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل QHD / ۵۱۸ ppi
      قرار بود نوت ۷ با فرمت ۴K باشد که چنین نشد و در حال حاضر که گوشی‌های رقیب بدین سو رفته‌اند، کمی ناامیدکننده است.
      تراشه:
      نوت ۴: اکسینوس ۵۴۳۳ / ۲۰ نانومتری / ۸ هسته‌ای / ۱.۹ گیگاهرتز
      نوت ۵: اکسینوس ۷۴۲۰ / ۱۴ نانومتری / ۸ هسته‌ای / ۲.۱ گیگاهرتز
      نوت ۷: اکسینوس ۸۸۹۰ / ۱۴ نانومتری / ۸ هسته‌ای / ۲.۶ گیگاهرتز
      نسخه اسنپ دراگون ۸۲۰ نیز روی نوت ۷ برای بازار آمریکا ساخته‌شده است. پیش‌تر گفته‌شده بود ممکن است نسخه ۸۲۱ روی نوت ۷ سوار شود که چنین نشد.
      دوربین اصلی:
      نوت ۴: ۱۶ مگاپیکسل f/۱.۹
      نوت ۵: ۱۶ مگاپیکسل f/۱.۹
      نوت ۷: ۱۲ مگاپیکسل f/۱.۷
      سامسونگ به‌جای بالا بردن مگاپیکسل سعی کرده تا کیفیت تصویربرداری را ارتقاء دهد و عکسبرداری در نور کم یکی از ویژگی‌های خوب نوت است. دوربین نوت ۷ هنوز تست نشده است.
      دوربین جلو:
      نوت ۴: ۳.۷ مگاپیکسلی
      نوت ۵: ۵ مگاپیگسلی
      نوت ۷: ۵ مگاپیکسلی
      دوربین سلفی در نوت ۷ چندان توسعه‌نیافته است!
      باتری:
      نوت ۴: ۳۲۲۰ میلی‌آمپری
      نوت ۵: ۳۰۰۰ میلی‌آمپری
      نوت ۷: ۳۵۰۰ میلی‌آمپری
      باتری در نوت ۷ بهتر شده است.
      پورت شارژ:
      نوت ۴: میکرو یو اس بی
      نوت ۵: میکرو یو اس بی
      نوت ۷: یو اس بی تایپ سی
      یو اس بی تایپ سی می‌تواند به اجرای برنامه‌های هدست واقعیت مجازی به‌آسانی بپردازد.

      استاندارد ضد آب:
      نوت ۴: ندارد
      نوت ۵: ندارد
      نوت ۷: دارد/ استاندارد IP۶۸
      در نوت ۷ هم‌قلم و هم گوشی ضد آب‌شده است.
      قلم دیجیتال:
      نوت ۴: اس پن با سطح فشار ۲۰۴۸
      نوت ۵: اس پن یا سطح فشار ۲۰۴۸
      نوت ۷: اس پن با سطح فشار ۴۰۹۶
      قلم دیجیتال ضد آب‌شده است و مشکل اشتباه قرار دادن قلم، در نوت ۷ مرتفع شده است.
      امتیازات کسب‌شده:
      نوت ۴: ۹ از ۱۰ امتیاز داده شد.
      نوت ۵: ۸ از ۱۰ امتیاز داده شد.
      نوت ۷: هنوز مروری نشده است.
      قیمت:
      نوت ۴: ۴۲۷ پوند
      نوت ۵: ۴۹۹ پوند
      نوت ۷: ۷۰۰ پوند به بالا

  10. فرشاد

    و بازم یه آشغال دیگه از سامسونگ البته عادت کردیم ????????✋

  11. گلاره

    عجیبه رم ۶ و اندرویید ۷ نداره!!!!!!!من واقعا فکر میکردم دوربینی بهتر از s7 داشته باشه! در کل کسی که نوت داره کلا میدونه نوت هرچیم باشه خعلی توپه! اگر میشه دلیلی که چرا سیستم عاملش اندرویید ۶ هست رو بزارید

    1. امیر

      چون هنوز اندروید ۷ نسخه نهایی release نشده!!
      واقعن رم ۶ واسه چی میخواد؟ الان نرم افزاری هست که روی رم ۴ جواب نده؟ من خودم نوت ۵ دارم و n تا اپلیکشن با هم بازه و مشکلی نمیبینم.

  12. امین

    خخخخخخخ. مسخره.. این مثلا چه فرقی با اس ۷ داره؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه