گلکسی S6 اج پلاس بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید شرکت سامسونگ امروز مراسمی برای رونمایی از جدیدترین محصولات هوشمند خود برگزار خواهد کرد. براساس اخبار منتشر شده، این شرکت قصد دارد در جریان برگزاری رویداد Unpacked گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس را به‌طور رسمی معرفی کند.

به‌تازگی تصویری از جزییات و قیمت ثبت شده برای فروش گلکسی S6 اج پلاس پیش از رونمایی به‌بیرون درز کرده است.

پیش از این هم اخبار،تصاویر و شایعه‌های زیادی پیرامون این دو محصول منتشر شده بود. این در حالی است که به‌تازگی تصویری از اطلاعات و قیمت ثبت شده برای فروش گلکسی S6 اج پلاس پیش از برگزاری مراسم رونمایی لو رفته است. براساس این تصویر به‌نظر می‌رسد سامسونگ مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی گلکسی S6 اج پلاس را با قیمت ۱۰۱۲ دلار رونمایی و در آینده عرضه خواهد کرد. البته پیش از این هم اخباری مبنی بر این‌که قرار است گوشی گلکسی S6 اج پلاس با قیمت ۱۰۶۵ دلار به‌فروش برسد، شنیده شده بود.

s6-edge-plus

این شرکت در گوشی هوشمند گلکسی S6 اج پلاس از یک صفحه‌نمایش ۵.۶۷ اینچیSuper AMOLED با کیفیت Quad HD بهره گرفته است. لازم به‌ذکر است که صفحه‌نمایش این محصول از نوع گوریلا گلس ۴ است. توان پردازشی گلکسی S6 اج پلاس از طریق یک پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 7420 و چیپ‌ست مدیاتک T760MP8 تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. همچنین شرکت سازنده  از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی بهره گرفته است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه