سامسونگ یک گوشی قدرتمند تاشو معرفی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ کره‌ای در حوزه‌ی تولید محصولات الکترونیکی و هوشمند در دنیا است. این شرکت به‌تازگی یک گوشی هوشمند قدرتمند اندرویدی با شماره مدل G9198 همراه با سیستم‌عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ معرفی کرده است.

سامسونگ به‌تازگی یک گوشی هوشمند اندرویدی تاشو به‌نام G9198 را به‌طور رسمی رونمایی کرده است.

سامسونگ در این گوشی از دو صفحه‌نمایش ۳.۹ اینچی لمسی از نوع Super AMOLED بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ همراه با پردازنده‌ی ۱۶ هسته‌ای تامین می‌شود. همچنین شرکت سازنده در این گوشی هوشمند ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا قرار داده است.سامسونگ در این گوشی از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با فلش LED و دیافراگم f/1.9 در کنار یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 برای عکس‌برداری‌های سلفی بهره گرفته است.

samsung-1

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند جدید تاشو سامسونگ باید به قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴G LTE، حسگر ضربان قلب، قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و باتری ۲۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.لازم به‌ذکر است که پیش از این شایعه‌هایی در مورد شماره مدل G9198 و احتمال تولید گوشی هوشمند گلکسی S6 مینی با این شماره مدل شنیده شده بود، البته در حال حاضر این احتمال با معرفی این گوشی تاشو از سوی سامسونگ منتفی می‌شود. براساس اخبار منتشر شده، سامسونگ قصد دارد این گوشی را تنها برای بازارهای چین عرضه کند.

samsung-2

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه