بالاخره سامسونگ جریمه‌ی ۵۴۸ میلیون دلاری‌اش به اپل را پذیرفت

۱۴ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

سامسونگ بالاخره پذیرفت که مطابق رأی دادگاه، مبلغ ۵۴۸ میلیون دلار به عنوان جریمه‌ی نقدی به اپل بپردازد.

البته به نظر می‌رسد سامسونگ برای پرداخت این مبلغ شرایطی دارد.

همان‌طور که می‌دانید، اپل از سامسونگ به خاطر استفاده‌ی غیر قانونی از پتنت‌هایش شکایت کرده بود و به دنبال آن دادگاه حکم داد که این شرکت کره‌ای باید برای جبران خسارت، جریمه بپردازد. هرچند میزان این جریمه‌ی نقدی از ۱٫۰۵ میلیارد دلار به ۵۴۸ میلیون دلار کاهش یافته بود که البته همچنان مبلغ زیادی به حساب می‌آید. اما بدون شک پرداخت آن آسان‌تر از پرداخت یک میلیارد دلار است.

حالا به نظر می‌رسد این دعوا بر سر پتنت به پایان رسیده چون سامسونگ بالاخره تصمیم گرفت ۵۴۸ میلیون دلارِ اپل را بپردازد. البته به نظر می‌رسد سامسونگ برای پرداخت این مبلغ شرایطی دارد. به عنوان مثال، اگر رأی دادگاه درباره‌ی این پرونده اصلاح شود، نقض شود، لغو شود با به نفع سامسونگ عوض شود، پول سامسونگ باید بازگردانده شود.

بدیهی است که اپل از شرایط سامسونگ چندان راضی نیست و با آنها مخالفت می‌کند. پرونده‌ی بین سامسونگ و اپل به مدت پنج سال است که در جریان است. هر دو شرکت گاهی برنده بوده‌اند و گاهی بازنده.

معلوم نیست که آیا شرکت سازنده‌ی آیفون شرایط سامسونگ را خواهد پذیرفت یا خیر. در این مرحله، بعید به نظر می‌رسد که بپذیرد. بنابراین باید تا سال بعد صبر کنیم تا ببینیم سرانجام این ماجرا چه می‌شود.

منبع: Sammy Hub

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. منم بابا

    والا خوبه محاکماتشون یه سال یه سال میره جلو ولی به نظرم درست نیست که همچین تهمتی رو بشون بزنن الان که چی نکنه یه شرکت چیزی رو اول بسازه بعد باید انحصاری بشه براش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه