سامسونگ Galaxy On8 را به‌زودی معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، گوشی خفن بعدی سامسونگ، قرار است Galaxy On8 باشد. این شرکت کره‌ای چند وقت پیش مدلی بروزرسانی شده از Galaxy On7 را عرضه کرده بود و در حال حاضر، قصد عرضه‌ی مدل بعدی از این سری گوشی‌ها را دارد. با این حال، سری گوشی‌های Galaxy On خارج از آسیا وارد بازار نمی‌شوند.

سامسونگ ظاهرا می‌خواهد تا چند روز دیگر، از Galaxy On8 در هندوستان رونمایی کند. یکی از فروشگاه‌های بزرگ هندوستان، تبلیغ رونمایی این گوشی را منتشر کرده است و توانسته‌ایم برخی از مشخصات آن را ببینیم. این تیزر تبلیغاتی، حرفی از اسم گوشی نمی‌زند، اما می‌گوید که در روز دوم اکتبر، یعنی تا یک هفته‌ی دیگر، گوشی بعدی سری Galaxy On رونمایی خواهد شد.

GalaxyOn8

در این تیزر هم‌چنین آمده است که گوشی Galaxy On8 قرار است یک صفحه نمایش Super AMOLED با وضوح تصویر Full HD داشته باشد. هم‌چنین می‌توانیم در تصویر ببینیم که این گوشی یک قاب فلزی دارد.

از مشخصات سخت‌افزاری گوشی چیزی نمی‌دانیم، اما انتظار داریم تا سامسونگ برای این گوشی، قیمتی رقابتی را در نظر بگیرد؛ چون گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت در کشورهای آسیایی کم پیدا نمی‌شوند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar شاهرخ رضایی

    دوستان خوبم تمام برندهای موبایل مثل ایفون ال جی سامسونگ و غیره همه خوب و با کیفیت هستند ولی بجای بحث و جدل با هم تلاش کنیم ما هم تا ده سال اینده یک برند جهانی موبایل داشته باشیم

  2. Avatar ای ام

    سلام بدونید که از لحاظ تکنولوژی و کیفیت و رضایت مشتری سامسونگ حرف اول رو می زنه. اپل فقط روی طراحی دقت کرده که در اون هم خوب نیست برای مثال آیفون ۷ اصلا توی دست خوب نیست و ضخامت زیادی داره. سونی هم برند خوب و باکیفیتی هست و این شرکت هم بخاطر کیفیت و ویژگی های خاصی داره و کاربر پسند هست. این حرف ها رو از روی تحقیق و بررسی می گم. با تشکر از تیم پر تلاش دیجی کالا مگ .

  3. Avatar سام

    بدلیل نبود معماری, طراحی , ساخت و اپتیمایز گوشی های این شرکت ضعیف کره ای به هیچ وجه سفارش خرید نمی شود حتی اگر رایگان به شما بدهند. تا زمانی که برندهای معتبری چون اپل و سونی در بازار هست نیازی به کشورهای کپی تکنولوژی دیده نمی شود.

    1. Avatar حسن

      از برند خاصی طرفداری نمیکنم.
      ولی هر چی فکر می کنم ، منطق خاصی نمیبینم پشت حرف شما.
      به تک تک جمله هاتون ایراد وارده.
      نبود معماری ، طراحی ، ساخت و اپتیمایز !!!!!!!!!
      شرکت ضعیف !!!!!!!!!!!!!
      ضعیف تر بودن سامسونگ از اپل و سونی !!!!!!!!!!!!!!!!!
      کشورهای کپی کننده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. Avatar هومن

      پس کدوم دلیله که باعث شده چندین سال متوالی پرفروش ترین برند بشه …. واینکه چه دلیلی داره زیر هر پست از برند سامسونگ تنفرتون از این برند رو نشون بدید؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه