اولین تصاویر منتسب به گلکسی S7 و S7 پلاس منتشر شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
رندرهای گلکسی S7

سامسونگ گوشی گلکسی S7 را در دو مدل راهی بازار می‌کند. مدل اول که گلکسی S7 نام دارد در ابعاد ۶٫۹۴ در ۷۰٫۸ در ۱۴۳٫۳۷ میلی‌متر ساخته شده که تقریبا هم اندازه‌ی گلکسی S6 است. مدل بعدی که به احتمال زیاد گلکسی S7 پلاس نام دارد هم در ابعاد ۷٫۸۲ در ۸۲٫۰۱ در ۱۶۳٫۳۲ میلی‌متر ساخته شده که اندازه‌ی آن به گلکسی Mega 2 نزدیک است.

سامسونگ گوشی گلکسی S7 را در دو مدل راهی بازار می‌کند.

با توجه به تصاویری که از رندرهای گلکسی S7 منتشر شده، مدل پلاس این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۶ اینچی برخوردار است. البته هنوز مشخص نشده که آیا این گوشی مدل اج خواهد داشت یا خیر. از آنجایی که ساخت گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ در چند سال گذشته زیاد شده، عرضه‌ی پرچم‌دار جدید سامسونگ با یک صفحه نمایش ۶ اینچی چندان جای تعجب ندارد.

رندرهای گلکسی S7

اگر کمی بیشتر به رندرهای منتشر شده از این تلفن همراه هوشمند دقت کنید، متوجه شباهت محصول جدید سامسونگ با گلکسی S6 خواهید شد. در این رندرها نمی‌توان متوجه اختلاف خاصی میان این دو گوشی شد. دکمه‌ی خانه دقیقا همان ظاهر را دارد و لبه‌های گوشی هم به شکل گرد طراحی شده‌اند. البته این احتمال وجود دارد که محل قرار گرفتن سیم‌کارت در گلکسی S7 تغییر کرده باشد.

البته تصاویر لو رفته از رندرهای این گوشی مربوط به شرکت ITSkins می‌شوند که برای محصولات مختلف لوازم جانبی تولید می‌کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد قاب‌هایی برای پرچم‌دار جدید سامسونگ راهی بازار کند.

رندرهای گلکسی S7

در گذشته هم شایعاتی از این تلفن همراه منتشر شده بود که به استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ اشاره می‌کردند. همچنین احتمال دارد که از صفحه نمایش حساس به فشار در این گوشی استفاده شود. قبلا هم امتیازهای این تلفن همراه در بنچمارک GeekBench منتشر شده بود.

رندرهای گلکسی S7

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲ اسفند ماه این گوشی را معرفی کند.

منبع: ITSkins

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. Avatar مبین

    فقط الجی من G4 سفید دارم میگم فوق العادست . رفتم نمایندگی سامی با گوشیش کار کردم اما نتونست نظرمو به خودش جلب کنه واس همین الجی رو انتخاب کردم یچی هست گوگل گوشیاشو بیشتر میده الجی بسازه.??

  2. Avatar سعید

    باید منتظر باشیم تا اپل دوربین آیفون رو همسطح بدنه طراحی کنه، اونوقت سامسونگ هم دست از این کارش بر میداره!! دوستان موضع نگیرید، من خودم سامسونگ دارم و ازش راضیم، فقط این حقیقتیه که جای جای گوشیم دارم تقلید از اپل رو می بینم!!

    1. Avatar ممد

      تو که خودت سامسونگی برو ببین ایفون از جیه ما کپی کرده کپی یچیزیه همگانی خب دوست من الان ایفون دو تا خطش از اچ تی سی وان کپیه اینو اون ادمایه زیر خاکم فهمیدن واقعا انقد دیگه ضایع کپی کرده ولی دو تا گاگول میان تز مفت میدن میگن اچ تی سی وان نه کمیه از ایفون واقعا خنده داره.
      اون فبلت سامسونگ که همه میدونن اولین فبلته دنیا رو ساخته الان ایفون کپیه خیلی ضایعه ای کرده مطمنن ایفون فقط برا کلاسشه باور کنین اگه همین سیب دهنی پشت گوشی سامسونگ بود با یه قیمت تپل همه میمدن سمت سامسونگ

  3. Avatar علی

    بازم که دوربینش مث چش قورباغه زده بیرون که. نمیدونم چرا سامسونگ یه فکری به حال این مشکل نمیکنه!؟
    من کلن طرفدار برند سونی نیستم ولی بخاطر طراحی ساده و بدون زایدش تحسینش میکنم.
    شاد باشید.

  4. Avatar مرتضی

    بازم همون طراحی تکراری و مسخره اون وقت بیاید به سونی گیر بدید
    نیمیدونم اخه هدف این سامسونگ چیه که این دوربین رو مثل چشمای وزغ میزاره بیرون سر همین موضوع شیشه ی دوربین سامسونگم شیکست مجبور شدم ۱۵۰ تومن بدم عینک سازی واسش شیشه بزنن نکنه این سامسونگ بلد نیست دوربین رو داخل گوشی جا بده میزاره بیرون

  5. Avatar حسین

    تازه از سونی ایراد میگرفتن و میگفتن طراحی هاش تکراریه!

  6. Avatar رضا

    یعنی این قدر بدبخته که رنگ هاش رو از سونی کپی کرده؟؟!

  7. Avatar مسعود نودوشنی

    واقعا اگر ایفون نبود سامسونگ میخواست چکار بکنه؟ این همون طراحی اس ۶ هست که یه جورایی کپی ایفون ۶ بوده! حالا ایفون در ۶ اس طراحی نو نداشت که سامیونگ بخواهد ازش کپی بکنه! خب سامسونگ از کجا طرح جدید بیاره :دی
    مطمعا باشید با معرفی آیفون ۷ یه سامسونگ اس ۸ با طراحی جدیدی میبینیم که باز کپی از طراحی ایفون باشد!
    بازهم انگار خبر از شکاف میکرو اس دی نیست!!!
    نمیدونم شاید توقع بی جایی باشد که بخواهیم هر سال طراحی نو ببینیم!
    امیدوارم حداقل صفحه نمایش حساس به فشارش خیلی کارآمدتر از ایفون اس ۶ باشه! اس ۶ با صفحه نمایش سه بعدی فقط در ویرایش تایپ به من کمک میکنه و بس! باقی موارد کاملا پیش پا افتاده و بی مصرف است

    1. Avatar مصطفی

      با سلام خدمت شما دوست عزیز. اگر نگاهی به گوشی های اپل و سامسونگ بزاری میبینی که ساز و کارشون یکی هست. برای مثال اپل اول سری های بتای گوشی هاش رو میده مثل ۳g-4-5-6 و بعد در سری s هر مشکلی که تو سری اولیش داشت برطرف میکنه. حتی ظاهر اونا فقط هر دو سال تغییر میکنه.
      مثلا ۵ و ۵s از نظر ظاهری یکی هستند و فقط ۵s اصلاح شده ۵ هست. در ۶ و ۶s هم همینطور برای همین پیشنهاد میشه حتما همیشه سری s ایفون رو بخرین.

      این ساز و کار در سامسونگ هم مشاهده میشه و باید دقت داشته باشین اعداد فرد یا بهتر بگم گوشی های سری s با اعداد فرد مثل s3-s5-s7 اینها دقیقا مثل سری های s ایفون هستند که تکامل یافته سری های زوجشون هستند و بهترند.
      مثلا اگر میبینین s6 با s7 فرقی نداره اصلا تعجب نکنین چون s6 میشه گفت بتا یا ازمایشی هست.و s7 تکامل یافته اش هست.

      تنها گوشی که چندین سال هست اصلا قصد تغییر نداره و فقط داره سخت افزارش رو تغییر میده سونی هست.
      htc هم گوشی های بسیار خوش دست و جالب میسازه ولی متاسفانه این خوش دستی و خوشگلی و ظرافت باعث میشه مقاومت گوشی کم بشه.اکثر htc هایی که من دیدم جا سیمکارتیشون خراب میشه خود به خود.

  8. Avatar ar

    فقط sony -htc

    1. Avatar علی جوادی

      فقط و فقط سامسونگ
      طراحی گوشیهای سونی همه تکراریه و اپل هم هر ۵ سال طراحیشو عوض میکنه…دیگه تکنولوژی موبایل به پختگی رسیده و نمیشه کاریش کرد…بنظر شما باید بال داشته باشن موبایلها؟دیگه کاری نمیشه کرد…درست مثل طراحی ماشین که همشون تقریبا تکراری شدن

  9. Avatar علیرضا رفعتی

    واقعا خسته نباشن با این طراحیاشون!

  10. Avatar پوریا

    با تشکر از جناب نوردوست .

    دکمه Home که در S6 بیضی شکل بود اینجا تبدیل شده به دکمه ای مستطیلی ، شکاف ورود سیم کارت پایین تر امده و دوربین جلو به شدت به سمت راست گوشی متمایل شده و در قسمت جلو و بالای این گوشی نسبت به S6 یک سنسور بیشتر دیده میشه.برآمدگی لنز دوربین همچنان ادامه داره و با توجه به این طراحی مثل اینکه در این مدل هم خبری از شکاف ورود کارت حافظه نیست.

  11. Avatar marshal

    این که همون s6 هستش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه