سراغ نسخه‌ی کامپیوتر No Man’s Sky نروید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در اینکه بازی No Man’s Sky، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال بود، شکی نیست. بازی منتقدان و بازی‌کننده‌ها را به دو بخش تقسیم کرده است؛ گروهی از این بازی شگفت‌زده شده‌اند و گروه دیگر آن را به سختی کوبیده‌اند. قرار بود در کنار نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی، No Man’s Sky روی کامپیوتر هم عرضه شود. نسخه‌ی کامپیوتر این بازی دیروز عرضه شده است و این طور که به نظر می‌رسد، اصلا وضعیت خوبی ندارد.

بازی‌کننده‌ها روی شبکه‌ی استیم نقدهای منفی زیادی برای بازی نوشته‌اند و بیشتر به مشکلات فنی زیادش اشاره کرده‌اند.

خبر خوب این است که بازی، تنظیمات گرافیک بسیار زیادی روی کامپیوتر دارد؛ طوری که می‌توانید وضوح تصویر آن را از ۶۴۰ در ۴۸۰ پیکسل تا وضوح تصویر ۴K تغییر دهید. با این حال، بازی در سرعت ۳۰ فریم در ثانیه قفل شده‌ است. برخلاف نسخه‌ی پل استیشن۴ هم می‌توانید کلیدهای بازی را به صورت دلخواه، تنظیم کنید؛ قابلیتی که بازی‌کننده‌های پلی‌استیشن۴ حسابی درخواست آن را دارند.

NMS 2016-08-12 12-58-45-62 NMS 2016-08-12 12-59-02-75

در ظاهر، نسخه‌ی کامپیوتر No Man’s Sky همه چیز دارد، با این حال، حتی در سیستم‌هایی با کارت گرافیک GTX 1080 و ۱۶ گیگابایت حافظه، بازی مشکل افت فریم دارد. هر بار هم که تنظیمات گرافیک بازی را عوض می‌کنید، باید یک بار بازی را ریستارت کنید.

قبل از هر چیز نگاهی به حداقل سیستم مورد نیاز بازی بیندازید:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷ به بعد (فقط نسخه‌ی ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i3
  • حافظه: ۸ گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 480 یا رادئون ۷۸۷۰

بازی آن‌قدر هم از نظر گرافیکی، سنگین نیست، اما تجربه‌ی بازی کردن No Man’s Sky روی کامپیوتر، به خوبی نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ از آب در نیامده است.

بازی‌کننده‌ها روی شبکه‌ی استیم نقدهای منفی زیادی برای بازی نوشته‌اند و بیشتر به مشکلات فنی زیادش اشاره کرده‌اند. در حال حاضر یک بهینه‌ساز (Patch) برای بازی عرضه شده است، اما هنوز مشکلات آن کاملا رفع نشده‌اند. «شان مری» (Sean Murray)، کارگردان No Man’s Sky در توییترش گفته است که با بروزرسانی به آخرین نسخه‌ی درایور کارت گرافیک و هم‌چنین نصب Visual C++ Redist 2010 ممکن است مشکلات بسیاری از افراد حل شود.

با این حال، استودیوی بازی‌سازی Hello Games هنوز هم به سختی مشغول کار روی بهینه‌سازهای بعدی No Man’s Sky برای کامپیوتر است.

منبع: Polygon

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    ایا این بازی نمن اسکای برای ایکس باکس ۳۶۰ اومده

  2. Avatar SLRY

    سلام این مشخصات سیستم من هست
    intle cori5 2.20GHZ up to 2.70GHZ
    NVIDIA Geforce 940M with 4Gb ram 6GB memory
    رو سیستم من اجرا شد فقط لگ داره ممکنه سیستم من ضعیف تر باشه در ضمت ویندوز ۸.۱ نسخه ۶۴ هستم

  3. Avatar unknown

    سلام’ به تظزم آپدیت های جدید بازی شاید مشکل رو حل گنن’ الان کرک کدکس بازی هم اومده’ من بازی رو در لبتاب ام اس ای نصب کردم’ اگه آپشن shadow details رو پایین بیارم مشگل افت فریم ندارم’

    اطلاعات :
    cpu 2.60 ghz intel core i7
    msi gaming
    nvidia gtx960m
    windows 8 x64
    ۱۶ gb ram

  4. Avatar Maysam

    ببخشید تو ویندوز ۳۲ بیت اجرا میشه؟

  5. Avatar ممد گیمر

    سلام رم من ۴ بهنظرتون روی سیستمم اجرا میشه؟؟
    ممنون از سایتتون

  6. Avatar امیر اسدی

    کجان ” نژاد برتر PC ” همیشه حاضر در صحنه که چند وقتیه پورتهای بازی های محبوب کنسولهای ۱ میلیون تومانی روی پلتفرم های ۱۰ میلیونیشون مشکلات عجیب و غریب داره؟ شطرنج و ماینکرفت روی گوشی های ٣۰۰هزار تومنی اندرویدی هم اجرا میشن.

    1. Avatar LastProGamer

      خب حرف های جالبی زدید، جهت اطلاع قیمت بازی هارو هم به کنسول محبوبتون اضافه کنید. شما ماینکرافت بازی کردید تو عمرتون؟اول هر دو نسخه رو بازی کنید بعد تفاوت نسخه pc و گوشی های ۳۰۰ هزار تومنی رو میفهمید.
      این بازی هیچ زمانی برای لود نداره و همه چیز هنگام بازی ساخته میشه، پس تایم های خاصی فریم افت میکنه.خیلی ها هم براساس سلیقشون بازی رو نقد میکنند

  7. Avatar Hamid

    لطفا ترجمه تیتر وب سایت ploygon اصلاح کنید نوشته شده don’t buy no man’s on pc yet اون yet خیلی مهمه که معنیش میشه no man’s sky توی pc فعلا نخرید نه اینکه سراغ نسخه کامپیوتر no man’s sky نروید .
    من ۲ هفته پیش بازی no man’s sky توی استیم خریدم و همون روز اول انتشار دانلود کردم و بازی خیلی خوب اجرا میشه ، بر خلاف بعضی از خریداران این بازی که نقد کردن این گیم اون چیزی نبود که انتظار داشتن باید بگم این این گیم دقیقا همون چیزی هست که من انتظار داشتم ،چون من با این سبک گیم اشنا هستم و علاقه زیادی هم به این سبک که exploring و survival هست دارم به خصوص که این بازی جستجو در فضا که میلیارد ها سال طول میکشه کل سیار ها شو جستجو کنید . اگر بازی هایی مثل Subnautica بازی کرده باشید حتما از No man’s sky لذت خواهید برد 🙂

  8. Avatar mganji

    سلام دوست عزیز . ببخشید یک سوالی داشتم . من نسخه ی کرک شده ی بازی را دانلود کرده . اما پس از نصب زمانی که وارد بازی می شوم . دقیقا زمانی اسم بازی می اید . ناگهان بازی قطع می شود . می خواستم بدونم برای رفع این مشکل باید چیکار کنم با تشکر

    1. Avatar kamran

      منم همین مشکل رو دارم

  9. Avatar مرتضی

    با سلام و خسته نباشید
    لطفا نقد و بررسی بازی رو برای کنسول ps4 قرار بدین
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه