سرفیس جدید با پردازنده ARM ساخته می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرفیس پرو

چند وقتی می‌شود که شایعات به ساخت تبلت سرفیس جدید با پردازنده‌های ARM اشاره می‌کنند. در واقع مایکروسافت کاری کرده سیستم عامل ویندوز به خوبی با این تراشه‌ها کار کند. حالا در لیست کاری جدیدی این که شرکت منتشر کرده به این موضوع اشاره کرده که یک تبلت جدید با پردازنده ARM در حال ساخت است.

در شرایط این کار گفته شده که مایکروسافت به دنبال فردی است که بتوان مرتب به کشور چین رفت و آمد کند تا روی کار ساخت این محصول و تیم سازنده نظارت داشته باشد. محصولات مایکروسافت توسط کارخانه‌ای به نام Pegatron در کشور چین ساخته می‌شود. این کارخانه در حال حاضر محصولات سرفیس و کنسول‌های ایکس‌باکس را تولید می‌کند.

مشخص شده که مایکروسافت به دنبال فرد دیگری هم می‌گردد که سابقه کار با تکنولوژی LTE و تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ را داشته باشد. البته که این تراشه جدید هنوز معرفی نشده و انتظار می‌رود که این اتفاق هفته آینده رخ بدهد. شایعه شده که شرکت کوالکام قصد دارد درباره اجرا شدن سیستم عامل ویندوز روی پردازنده‌های ARM هم صحبت کند.

تمام این شایعات به یک نکته اشاره می‌کنند که مایکروسافت قصد دارد یک تبلت جدید با پردازنده‌های ARM تولید کند.  هنوز مشخص نیست که این محصول کی معرفی می‌شود. باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه