سرویس‌های شبکه‌ای اپل واچ ۳ فقط در کشوری کار می‌کند که آن را خریده‌اید

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر قرار است نسخه‌ی LTE ساعت هوشمند جدید اپل فقط در چند کشور عرضه شود. با این حال، این ایده به ذهن خیلی از افراد شکل گرفته که به یک کشور دیگر بروند و یک اپل واچ نسل ۳ که LTE دارد را از آن جا بخرند. فکر چنین کاری را باید از ذهن خودتان بیرون کنید، چون سرویس LTE اپل واچ نسل ۳ فقط در کشوری کار می‌کند که این ساعت را از آن خریده‌اید.

اپل واچ نسل ۳ از رومینگ هم پشتیبانی نمی‌کند.

وب‌سایت MacRumors پس از تماس با پشتیبانی اپل، این موضوع را تایید کرده است. اپل به یکی از کاربران این وب‌سایت گفته است که اگر اول واچ ۳ را در امریکا بخرید، سرویس LTE آن فقط با چهار اپراتور اصلی ایالات متحده کار خواهد کرد و نمی‌توانید‌ آن را روی اپراتورهای دیگری فعال کنید.

اپل هم‌چنین گفته است که اپل واچ از رومینگ پشتیبانی نمی‌کند؛ یعنی خارج از محدوده‌ی آنتن‌دهی اپراتور شما، سرویس‌های شبکه‌ی این ساعت هوشمند کار نخواهند کرد و باز هم نمی‌توانید از LTE اپل واچ نسل ۳ خارج از کشور خودش استفاده کنید.

برخلاف آیفون، اپل واچ نسل ۳ فقط از چند باند LTE پشتیبانی می‌کند و این موضوع خودش می‌تواند یکی از دلایل اصلی کار نکردن این ساعت هوشمند در مناطق مختلف باشد.

در حال حاضر قرار است که مدل LTE اپل واچ جدید فقط در کشورهای زیر فروخته شود:

  • استرالیا
  • کانادا
  • چین
  • فرانسه
  • ژاپن
  • پورتو ریکو
  • سوییس
  • انگلستان
  • ایالات متحده

قرار است در سال آینده کشورهای بیشتری به این لیست اضافه شوند، ولی می‌توانید مطمئن باشید که ایران در این لیست جایی نخواهد داشت؛ در نتیجه بهتر است قید استفاده از نسخه‌ی LTE اپل واچ نسل ۳ را بزنید.

منبع: MacRumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar بردیا

    دوستان درسته اپل واقعا با این نسل اپل واچ که اگه سری gpsرو بگیرین هییچ فرقی با سری ۲ نداره همه ما رو نا امید کرد اما واقعا سیستم LTEخیلی خوبه اما نه برای ما ایرانیا اما در کل ساعت خوبیه اما این که باید حتما تو اون کشور ها کار کنه واقعن مسخرست و البته کشور ما ایران هم میتونست کشور باشه که جزو اون هاست اما خب سیاست هامون اجازه نداد.

  2. Avatar پژمان

    همچین مهم هم نیست
    خوشبختانه شرکت دوست یعنی سامسونگ بزودی با معرفی GEARS 3 یکی بهتر و پر امکانات تر از این ساعت بدرد نخور اپل رو معرفی میکنه

  3. Avatar سجاد

    البته با توجه به اینکه سری ۳ اپل واچ با پشتیبانی LTE چندان هم گرانتر از سری ۲ نیست میشه اینطور در نظر گرفت که ما ایرانیها اون رو برای اینکه یک ساعت به روز و با جدیدترین تکنولوژی اپل هست بخریم و قید سیم کارتش رو بزنیم فقط!
    البته نباید فراموش کرد که نسخه بدون سیم کارت سری ۳ فقط در مدل آلومینیوم با بند اسپرت به فروش میره پس کسی مثل من که به مدل استیل علاقه منده باید نسخه LTE رو بخره فارق از اینکه اصلا همچین قابلیتی رو میخوام یا حتی کشورم ساپورت میشه یا نمیشه.

  4. Avatar مسعود

    واقعا واجبه که با اینهمه تحریم و ادا بازیهای اپل محصولاتش را بخریم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه