سرویس Outlook Premium وارد فاز آزمایشی شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر شما هم مثل میلیون‌ها نفر دیگر در سراسر دنیا از سرویس Outlook راضی هستید، احتمالا خیلی این مطلب به مذاقتان خوش نمی‌آید. اما اگر به دنبال این هستید که کمی بیش‌تر این سرویس مایکروسافت را به خدمت بگیرید، این مطلب را بخوانید.

روز گذشته، مایکروسافت سرویس جدید Outlook با نام Outlook Premium را به صورت آزمایشی فعال کرد. گفتنی است که این سرویس تنها برای کسانی قابل استفاده است که هزینه‌ی دسترسی به آن را، معادل ۳٫۹۹ دلار پرداخت کنند؛ بنابراین این سرویس برای کاربران عادی فعال نمی‌شود.

کسانی که سرویس Outlook Premium را فعال می‌کنند، امکان دسترسی به پنج آدرس ایمیل شخصی به طور همزمان را دارند؛ هم‌چنین اشتراک‌گذاری راحت‌تر تقویم بین آن پنج آدرس و همچنین اینباکس دریافت یکپارچه- و البته بدون تبلیغات درون‌برنامه‌ای- از دیگر نکات مثبت این برنامه محسوب می‌شود.

مشتریانی که مشترک Office365 هستند، Outlook Premium را به طور رایگان دریافت می‌کنند. این سرویس برای سایر کاربران، ماهانه ۳٫۹۹ دلار فعال هزینه خواهد داشت. هم‌چنین مایکروسافت به همه‌ی کاربران برنامه‌ی آزمایشی، امکان یک سال دسترسی رایگان به Outlook Premium می‌دهد.

این سرویس به مشترکان امکان دسترسی به آدرس‌های ایمیلی می‌‌دهد که توسط Outlook، اما بدون دامنه‌ی Outlook.com مدیریت می‌شوند. برای تامین این دامنه مایکروسافت با همکاری GoDaddy، یک شرکت بزرگ ثبت‌کننده‌ی دامنه‌ی اینترنت، بخش ثبت‌نام دامنه را به عهده گرفته‌اند.

به محض این‌که دامنه ثبت شود، مشترکان می‌توانند پنج آدرس ایمیل شخصی دریافت کنند. در حال حاضر ویژگی‌های زیادی برای این برنامه که با آن بتوان آبونمان ۳.۹۹ دلاری ماهانه را توجیه کرد موجود نیست. اما مایکروسافت برای این‌که این برنامه را مقرون به‌صرفه کند، احتمالا ویژگی‌های دیگری نیز به آن می‌افزاید.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه