سری جدید فیلم‌های ماتریکس در حال ساخت است

۲۵ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس گزارش منتشر شده در سایت The Hollywood Reporter، قرار است سری فیلم‌های جدید ماتریکس ساخته شوند. این مجموعه ارتباطی با سه فیلم قبلی ندارند و که در سال ۱۹۹۹ ساخته شده بودند. در این اطلاعات گفته شده که «مایکل بی.جردن» (Michael B. Jordan) که قبلا در فیلم Creed بازی کرده بود هم در ماتریکس جدید به ایفای نقش می‌پردازد.

به نظر می‌رسد که «زک پن» (Zak Penn) هم قرار است داستان این شروع مجدد مجموعه فیلم‌های ماتریکس را بنویسد. او قبلا داستان فیلم‌های X-Men: The Last Stand، The Avengers و Elektra را نوشته بود. در ادامه به این موضوع اشاره شده که مایکل بی.‌جردن هم یکی از نقش‌های کلیدی ماتریکس جدید را بر عهده دارد.

در ادامه‌ی گزارش سایت The Hollywood Reporter  گفته شده که «جول سیلور» (Joel Silver) که تهیه کننده‌ی سه گانه‌ی اصلی ماتریکس بوده به عنوان تهیه کننده مجموعه جدید انتخاب شده است.

هنوز مشخص نشده که واچوفسکی‌ها این فیلم را کارگردانی خواهند کرد یا خیر. این دو نفر به نوعی خالق مجموعه ماتریکس به حساب می‌آیند. شاید واچوفسکی‌ها به عنوان کارگردان فیلم انتخاب نشوند اما شرکت وارنر امیدوار است که بتواند تایید این دو نفر را هم برای ساخت مجموعه جدید داشته باشد.

این اطلاعات هنوز به شکل رسمی تایید نشده‌اند و احتمال دارد که این پروژه متوقف شود. البته که دیدن یک ماتریکس جدید می‌تواند بسیار جالب باشد، به شرط اینکه خیلی خوب هم ساخته شود.

منبع: hollywoodreporter

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar سیروان

    هم کیانو ریورز توشه هم ساخته واچسکی ها خاوهد بود برو اطلاعاش در imdb وجود داره matrix mortality

  2. Avatar Alireza.A

    اول که تیتر رو خوندم فکر کردم قراره دوباره با همون بازیگرها و کارگردان ها و خلاصه با همون تیم ساخت سه گانه اول یه سری جدید ساخته بشه, ولی نگو باز به فکر پول هستن و می خوان یکی از بهترین سری فیلم ها رو خراب کنن. سه گانه ماتریکس فوق العاده بود, ولی می خوان به خاطر پول سری ماتریکس رو هم مثل ترمیناتور خراب کنن.

  3. Avatar nikanm17

    این فیلم برای من با ارزش ترین فیلم هست تا حالا دویست بار سری فیلم های ماتریکس رو دیدم و واقعا اغراق نمی کنم بازم هرچی میبینم خسته نمی شم ولی با شنیدن این خبر از یه طرف اگه توش کیانو بازی نکرده باشه و واقعا ربطی به سری قبلیش نداشته باشه خیلی نا امید میشم اما اگه باشه باور نکردنی میشه برام حالا مشتاقانه منتظر خبر های جدید هستم

  4. Avatar پدرام

    نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و اظهار نظر نکنم! بعنوان طرفدار پر و پا قرص مجموعه ماتریس، ساخت هر چیز اضافه‌ای باعث میشه احساس خطر بکنم! اونم وقتی با اهداف تجاری و استفاده از موفقیت‌های قبلی باشه.

  5. Avatar سیدحسین هاشمی

    واقعی جای ادامه ماتریکس خالیه (البته به قول خودتون اگر به خوبی همون موقع ساخته بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه