سری ۲۰۱۷ گوشی‌های گلکسی J معرفی شدند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ از سری سال ۲۰۱۷ گوشی‌های گلکسی J رونمایی کرد. گوشی‌های میان‌رده‌ای که با نام‌های گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 راهی بازار خواهند شد. گفته شده این گوشی‌ها از همین ماه یا اوایل ماه آینده راهی بازار خواهند شد. همه این محصولات هم به اندروید ۷.۰ مجهز شده‌اند.

گوشی گلکسی J3 به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر HD بهره می‌برد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. سامسونگ برای این گوشی از پردازنده اگزینوس ۷۵۷۰ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد و ۲ گیگابایت رو ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. گلکسی J3 سال ۲۰۱۷ دو سیم‌کارته خواهد بود و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکلسی است. همچنین یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رو برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی گلکسی J5 جدید یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت HD دارد و تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه روی آن قرار گرفته است. این گوشی به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و جلو و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم برای J5 در نظر گرفته شده است.

گوشی گلکسی J7 سال ۲۰۱۷ بهترین مدل از این گوشی‌ها به حساب می‌آید. این گوشی صفحه نماشی ۵.۵ اینچی Full HD دارد و از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ روی آن قرار گرفته و ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشت و جلوی این گوشی هم ۱۳ مگاپیکسلی است و باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Assasin

    نه بابا جی ۷ از lte پشتیبانی میکند.معرکس!!!!تو ی جمله بنویس همشون فورجی هستن و تموم????

  2. Avatar علی

    در ضمن آقای مجید نوردوست لطفا ظرفیت باتری گوشی J7 رو اصلاح کنید ظرفیت باتری ۳۶۰۰ هست

  3. Avatar علی

    خیلی خوشگله مخصوصا J7 طلایی.
    ایشالا میخرمش.
    این محصول تو چهار رنگ آبی، مشکی، طلایی و صورتی قابل دسترس است. رنگ سفید هم فکر کنم نداره چون تو مدل ۲۰۱۷ سفید رو حذف کردن.
    به هر حال گوشی عالیه از نظر من و….
    اگر عکس های بیشتری از گوشی میخواهید مثل کناره ها و پشت گوشی به سایت http://WWW.GSMARENA.COM مراجعه کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه