سنسور تشخیص اثر انگشت Honor 7 چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از ویژگی‌های جذاب گوشی Honor 7 می‌توان به حسگر تشخیص اثرانگشت آن اشاره کرد. حسگری که در پشت گوشی و در زیر دوربین قرار گرفته است.

با حسگر تشخیص اثرانگشت گوشی Honor 7 می‌توان گوشی را قفل کرد، عکس سلفی گرفت و به برخی منوها دسترسی پیدا کرد.

وجود حسگر تشخیص اثر انگشت به یک ویژگی بسیار هیجان‌انگیز برای بسیاری از محصولات موجود در بازار تبدیل شده است. یکی از وظیفه‌های اصلی این حسگر، باز کردن قفل کردن گوشی است و کاربران می‌توانند در کنار استفاده از رمز عبور  از این ویژگی هم برای امن‌تر کردن گوشی خودشان استفاده کنند. وجود این حسگر باعث شده که افراد مختلف نتوانند وارد گوشی شوند. در گذشته به راحتی می‌شد رمزهای عبور را حدس‌زد و با وارد کردن آن به اطلاعات و عکس‌های موجود در تلفن همراه هوشمند دسترسی پیدا کرد.

البته شرکت هواوی برای اینکه کاربران بتوانند از اطلاعات خودشان بهتر محافظت کنند، ویژگی جالبی را روی Honor 7 قرار داده است. کاربران می‌توانند ویدیوها، عکس‌ها و مدارک خودشان را به یک فولدر مخصوص منتقل کنند تا تنها به وسیله‌ی رمز عبور یا اثر انگشت به آن‌ها دسترسی داشته باشند. با این کار اگر گوشی دست افراد غربیه هم بی‌افتد، اطلاعات کاربر امن باقی می‌ماند.

سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی Honor 7

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

از دیگر ویژگی‌های حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی می‌توان به پشتیبانی از حرکت‌های لمسی مختلف اشاره کرد. با حرکت دادن انگشت خودتان روی حسگر تشخیص اثر انگشت به سمت پایین می‌توانید به قسمت اعلان‌ها دسترسی پیدا کنید. اگر انگشت را روی این حسگر به سمت بالا حرکت دهید می‌توانید لیست برنامه‌هایی که اخیرا از آن استفاده کرده‌اید را مشاهده کنید. همچنین با این حسگر می‌توانید عکس‌های سلفی بگیرید. تنها کافی است دوربین را جلوی خودتان گرفته و با لمس حسگر تشخیص اثر انگشت، عکس بگیرید.

شرکت هوآوی به شکلی سنسور اثر انگشت Honor 7 را طراحی کرده تا کاربران بتوانند از آن استفاده‌های مختلفی بکنند. این سنسور فقط برای قفل کردن گوشی به کار نمی‌رود و به وسیله‌ی آن می‌توان کارهای مختلفی انجام داد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ali

    هواوی کم کم داره از شرکت های دیگه فاصله میگیره

    محبوب ترین کالای اروپا و سومین در امریکا فقط طی چند سال

    البته P8 محبوبترین و بهترین کالای از نظر مصرف کننده معرفی شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما