سونی از دوربین ورزشی RX0 رونمایی کرد

۹ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دوربین‌های اخیر سونی آن‌قدر خوب بوده‌اند که این شرکت توانسته است اسم خودش را به عنوان یکی از بهترین سازنده‌های دوربین ثبت کند. سونی می‌خواهد پایش را فراتر از دوربین‌های دیجیتال معمولی بسازد و در کنفرانس IFA خود از یک دوربین اکشن رونمایی کرده است.

سونی می‌گوید که کیفیت دوربین اکشن آن‌ها برابر با دوربین RX100 Mark V است.

دوربین RX0 با قیمت ۷۰۰ دلار رونمایی شده. این دوربین یک سنسور ۱۵.۳ مگاپیکسلی دارد که در پشت یک لنز ۲۴ میلی‌متری واید ساخته‌ی زایس قرار گرفته. سونی می‌گوید که کیفیت دوربین اکشن آن‌ها برابر با دوربین RX100 Mark V است. این دوربین اکشن می‌تواند با کیفیت ۴K تصویربرداری کند و سرعت اسلوموشن آن هم ۲۴۰ فریم در ثانیه است.

دوربین ورزش سونی در مقایسه با مدل‌های سایر شرکت‌ها، اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد. این دوربین هم‌چنین در مقابل باران، گرد و غبار و ه‌م‌چنین آب مقاوم است. می‌توان این دوربین را تا ده متر زیر آب برد. دوربین RX0 هم‌چنین می‌تواند از فاصله‌ی ۶.۵ متری بیافتد و مشکلی برایش پیش نیاید.

می‌توان چند دوربین RX0 را به هم متصل و همه‌ی آن‌ها را توسط یک کنترل کننده‌ی رادیویی، کنترل کرد. در نتیجه، یک سیستم کامل برای ضبط تصاویر واقعیت مجازی ساخته می‌شود. مقاوم بودن دوربین RX0 می‌تواند به فیلم‌برداران در ضبط صحنه‌های اکشن سینمایی کمک زیادی کنند و دیگر نیازی به نابود کردن دوربین‌های گران‌قیمت نیست.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی

    ۶.۵ فیت یا ۲متر

  2. Avatar Benyamin.TD

    اگه بتونه ۴k به مدت یک دقیقه ۲۴۰ فریم رکورد کنه و کیفیت نابود نشه بهترین دوربین ورزشی بازار میشه
    امیدوارم مثل گوشیش نباشه که گفت – ۹۶۰ فریم- بعد معلوم شد فقط واسه ۵ ثانیه بوده و بیشتر نمیتونسته
    به هر حال وقتی صحبت از محدودیت باشه فرقی نمیکنه چی باشه محدود باشه اونقدراهم به چشم نمیاد و خریدار بعد از یه مدت پشیمون میشه
    اما بتونه حداقل ۱ دقیقه با کیفیت خوب، ۴k رکورد کنه عالیه برای این که واقعا قیمتش مناسب به نظر میرسه مخصوصا که لنز رو زایس ساخته و خودش نشونه کیفیت بالا در ساخت به حساب میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه