سونی بهترین دوربینی که در جیب جا می‌شود را معرفی کرد

۱۷ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دوربین‌های RX100 سونی یکی از بهترین دوربین‌های کامپکت دنیا به حساب می‌آیند که طرفداران زیادی هم دارند. حالا این شرکت نسل جدید دوربین‌های RX100 را با نام RX100 Mark V معرفی کرد. این دوربین جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی تغییرات محسوسی دارد و کلی قابلیت جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دوربین RX100 Mark V با قیمت ۱۰۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

از جمله ویژگی‌های دوربین جدید سونی می‌توان به سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع اشاره کرد که قطعا برای طرفداران این محصول یک پیشرفت بزرگ به حساب می‌آید. دوربین RX100 Mark V از یک سنسور ۱ اینچی Exmor RS CMOS بهره می‌برد که ۲۰.۱ مگاپیکسل کیفیت دارد. همچنین روی این سنسور یک لنز ۲۴-۷۰ میلی‌متری قرار گرفته که از دیافراگم f/1.8-2.8 بهره می‌برد که به تکنولوژی فوکوس خودکار Hybrid AF هم مجهز شده است.

از نظر طراحی این محصول تفاوتی با مدل‌های قبلی ندارد و به راحتی در جیب جا می‌شود. یک صفحه نمایش روی آن دیده می‌شود و چشمی آن هم در زمان استفاده از مکان خاص خودش خارج می‌شود و می‌توان از آن استفاده کرد.

سنسور جدیدی که روی دوربین این گوشی قرار گرفته به یک سنسور تشخیص فاز مجهز شده که با توجه به ادعای سونی می‌تواند کیفیت یک دوربین DSLR‌ را در اختیار کاربران قرار دهد. این سنسور ۳۱۵ نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز دارد که بیش از ۶۵ درصد سنسور عکس را شامل می‌شود.

دوربین جدید سونی می‌تواند با سرعت ۲۴ فریم برثانیه در بالاترین وضوح تصویر عکس‌برداری کند. همچنین سرکت عکاسی این محصول در حالت عکاسی JPEG و RAW به ۱۵۰ فریم بر ثانیه می‌رسد. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که محصول جدید سونی قیمت ارزانی نخواهد داشت. براساس اطلاعات منتشر شده دوربین RX100 Mark V با قیمت ۱۰۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد قاسمی

    قیمتش خیلیم خوبه چون هم سونیه هم کیفیتش خیلی عالیه تو یوتوب هس فیلماش

  2. Avatar افشین

    پدر تکنولوژی همینه دیگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه