سونی سریع‌ترین کارت حافظه دنیا را معرفی کرد

۷ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین کارت حافظه (SD card) شرکت سونی، پرسرعت‌ترین کارت حافظه‌ای به حساب می‌آید که تا کنون ساخته شده است. ویژگی‌ اصلی این کارت حافظه که SF-G UHS-II نام دارد  سرعت خواندن و نوشتن بالای آن است که به ترتیب ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۲۹۹ مگابایت بر ثانیه اندازه‌گیری شده است. این ویژگی‌ سریع‌ترین کارت حافظه‌ی SD در بازار را تا به امروز معرفی می‌کند.

کارت‌های اس‌اف-جی (SF-G cards) ضدضربه، ضدآب، مقاوم به دمای بالا و اشعه X هستند. به‌علاوه، این مدل از کارت‌های SD سونی، در سه مدل با  ظرفیت ۳۲ گیگابایت ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. سونی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت‌ این کارت‌های حافظه‌ی SD منتشر نکرده است. با این حال، گفته می‌شود کارت‌های اس‌اف-جی در حوالی اسفند و فروردین ۹۶ به بازار عرضه می‌شوند.

کارت‌ حافظه‌ی SD با حجم و سرعت بالا مورد نیاز کاربران متفاوتی است. این کارت‌ها به ویژه در عکاسی با دوربین‌های DSLR برای ثبت لحظه‌ای تصاویر، بسیار اهمیت دارند. این کارت‌های حافظه می‌توانند در شیار موجود در بسیاری از لپتاپ‌ها هم قرار گیرند و برای تبادل و یا مشاهده‌ی اطلاعات از آن‌ها استفاده شود.

منبع: The Verge

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه