سونی: پلی‌استیشن ویتا بد موقعی عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پلی‌استیشن ویتا، کنسول دستی و دستگاه بسیار خوبی است، اما دیر عرضه شده و نتوانسته است مخاطب خوبی برای خودش دست و پا کند. این حرفی است که «جک ترتون» (Jack Tretton)، مدیر عامل سابق شعبه‌ی امریکای پلی‌استیشن زده است. جک ترتون تا همین دو سال پیش هم مشغول کار در سونی بود، اما پس از ۱۹ سال فعالیت در این شرکت، سونی را ترک کرد.

ترتون می‌گوید که در مقایسه، کنسول دستی قبلی سونی، یعنی PSP، بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

در مصاحبه‌ای که اخیرا IGN با جک ترتون داشته، این خبرگزاری درباره‌ی وضعیت کنسول دستی سونی سوال کرده است. ترتون هم با دیدی خارج از سونی، به سوال جواب داده است. ترتون گفته: “حالا که دیگر آن جا کار نمی‌کنم، به نظرم دستگاه خیلی خوبی بود، اما دیر آمد. دنیا به استفاده از دستگاه‌های قابل حملی روی آورده است که فقط مختص بازی نیستند.”

jacktretton

جک ترتون

ترتون می‌گوید که در مقایسه، کنسول دستی قبلی سونی، یعنی PSP، بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته. مدیرعامل سابق شعبه‌ی امریکای پلی‌استیشن می‌گوید که این کنسول توانست تجربه‌هایی مثل بازی‌های کنسول‌های خانگی را به دستگاهی قابل حمل بیاورد و مخاطب بزرگسال را هم جذب کند. با این حال، زمانی که پلی‌استیشن ویتا عرضه شد (سال ۲۰۱۲ میلادی)، بازی‌های گوشی‌های هوشمند رشد بزرگی کرده بودند.

جک ترتون معتقد است که پلی‌استیشن ویتا، دسنگاه بسیار خوبی است، اما زمانی عرضه شد که هیچ کس نیاز به یک دستگاه قابل حمل مختص بازی نداشتند.

منبع: GameSpot

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. arian

    عالییییییییی بود

  2. سام

    من دیگه محصول سونی نمیخرم میخواد هر چی باشه تلویزیون و…
    قراره کنسول بگیرم
    میرم و xbox 1 میگیرم

    1. محمد قاسمی

      و به همین دلیل سونی ورشکست شد

    2. مصطفی

      الان که چی

    3. محمدعلی

      بهتر
      مایه ننگ سونی بودی
      نخری بیشتر ب نفعمونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه