سونی: No Man’s Sky روزی خودش را نشان می‌دهد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بازی No Man’s Sky یکی از پرانتظارترین بازی‌های کنسول پلی‌استیشن۴ بود؛ طوری که میلیون‌ها بازی‌کننده منتظر عرضه‌ی این بازی بودند. با این حال، انتظاراتی که بازی‌کننده‌ها از No Man’s Sky داشتند به حقیقت نپیوستند و این موضوع، دیدگاه عده‌ی زیادی را نسبت به سازندگان بازی و هم‌چنین سونی خراب کرد. یکی از مسوولان سونی اخیرا گفته است که بازی No Man’s Sky ممکن است بازی‌کننده‌ها را دوباره به سمت خودش برگرداند.

بازی No Man’s Sky با محوریت اکتشاف سیاره‌ها و کهکشان‌های مختلف ساخته شده است.

«شاون لیدن»، مدیر استودیوهای بازی‌سازی Sony Interactive Studios در مصاحبه‌ای که با PC Gamer داشته، به این موضوع اشاره کرده است که سازندگان No Man’s Sky مشغول کار روی این بازی هستند و این عنوان، ممکن است روزی به بزرگی آنچه بازی‌کننده‌ها انتظار داشتند، برسد.

شاون لیدن در مصاحبه‌اش گفته است: “استودیوی بازی‌سازی Hello Games، «شاون مری» (کارگردان بازی) و تیم او، ایده‌ی شگفت‌انگیز داشتند؛ ایده‌ای که تا به حال اجرا نشده بود. یک تیم بسیار کوچک، برنامه‌های بسیار بزرگ برای خود تنظیم کرده بودند.”

No-Man's-Sky---3

لیدن درباره‌ی بازی ادامه می‌دهد: “آن‌ها هنوز هم مشغول کار روی بازی هستند. بازی را آپدیت می‌کنند و می‌خواهند کاری کنند تا بازی به دیدگاه اصلی‌شان نزدیک‌تر شود. ممکن است با گذشت زمان، بازی ظرفیت‌های خودش را و آنچه که می‌تواند باشد، نشان دهد.”

مدیر استودیوهای بازی‌سازی سونی می‌گوید که به هیچ وجه نمی‌خواهند شرکت‌های بازی‌سازی را مجبور به انجام کاری کنند که خودشان نمی‌خواهند؛ یعنی سونی کنترل خلاقانه روی محتوای تولید شده‌ی استودیوهای بازی‌سازی زیر نظر خود قرار نمی‌دهد. لیدن ادامه داده است: “در صنعت بازی باید همه این شجاعت را داشته باشند که “بله” بگویند؛ آن‌ها می‌خواهند عملی شدن ایده‌های‌شان را ببینید. آن‌ها می‌خواهند آن ایده را بسازند. کسی از زیر یک چالش بزرگ در نمی‌رود”

no-mans-sky-2

او درباره‌ی No Man’s Sky می‌گوید: “برخی اوقات در اولین تلاش به نقطه‌ای که مشخص کرده بودید، نمی‌رسید.”

بازی No Man’s Sky با اینکه از سوی منتقدان بازخورد مثبتی دریافت کرد، جمعیت بزرگی از بازی‌کننده‌ها این بازی را تحویل نگرفتند. این بازی ساختاری کاملا هنری و مستقل دارد، اما بازی‌کننده‌ها پس از دیدن تریلرهای آن، انتظار یک بازی چند نفره در فضا را داشتند و تصمیم گرفته بودند با دوستان خود، در کهکشان No Man’s Sky گشت و گذار کنند؛ با این حال، بخش چند نفره‌ی No Man’s Sky شبیه به بازی Journey یا مجموعه‌ی دارک سولز است. بدین صورت که ممکن است به هنگام بازی کردن، بازی‌کننده‌ی دیگری از کنار شما رد شود، اما شما نه او را می‌شناسید و نه اسم‌اش را می‌بینید.

No-Man's-Sky---1

بازی No Man’s Sky با محوریت اکتشاف سیاره‌ها و کهکشان‌های مختلف ساخته شده است. این بازی تابستان امسال برای پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شد.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه