سوپرمن بر فراز هواوی

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«هوآوی» بعد از لیونل مسی سراغ بازیگران معروف هالیوودی رفته تا سوپراستارهای فیلم‌های تبلیغاتی‌ P9 و P9plus باشند. برای همین هم ششم آوریل ۲۰۱۶ یکی از روزهای مهم شرکت هوآوی بود. هوآوی در این روز از دو گوشی P9 و P9plus با حضور هنری کاویل و اسکارلت جوهانسون رونمایی کرد. هنری کاویل، بازیگر انگلیسی، در فیلم‌های «مردی از آهن» (۲۰۱۳) و «بتمن علیه سوپرمن» (۲۰۱۶) لباس جدید‌ترین سوپرمن هالیوودی را به تن کرده است. اسکارلت جوهانسن آمریکایی هم که در سال‌های اخیر به دلیل بازی در مجموعه فیلم‌های «اونجرز» (The Avengers)، بیشتر از گذشته به چشم سینمادوستان آمده است. استفاده از این دو بازیگر به عنوان نماد تبلیغاتی گوشی جدید هوآوی یکی از تصمیم‌های خلاقانه‌ی این شرکت برای معرفی قابلیت‌های P9 است. ظاهر P9 ترکیبی از استحکام و زیبایی است؛

اسکارلت جوهانسون و هنری کاویل دو ستاره‌ی ویدئوهای تبلیغاتی P9 هوآوی هستند

درست مانند ویژگی‌های ظاهری هنری کاویل و اسکارلت جوهانسن. اندام ورزیده و صورت استخوانی کاول، بهترین نماد برای بدنه‌ی تمام فلزی و کاملا قابل اعتماد P9 و ظرافت زنانه و زیبایی اسکارلت جوهانسن هم تمهید خوبی برای اشاره به ویژگی‌های ظاهری چشم‌گیر این گوشی موبایل است.
مهم‌ترین ویژگی P9 دوربین‌هایی است که روی آن طراحی شده است. علاوه‌بر دوربین سلفی دو دوربین هم در قاب پشتی گوشی قرار دارد. تفاوت اصلی این دو دوربین در این است که یکی‌ از آن‌ها رنگی و دیگری تک‌رنگ عکاسی می‌کند تا P9 بتواند عکس‌هایی با کنتراست رنگ بالا و جزییات زیاد بگیرد. برای همین هم در بیشتر عکس‌ها و ویدئوهای تبلیغاتی این محصول جدید هوآوی، هنری کاویل و اسکارلت جوهانسون در حال گرفتن عکس سلفی یا فرستادن عکس برای هم هستند. داستان ویدئوی تبلیغاتی که با بازی این دو بازیگر ساخته شده هم روی این ویژگی تاکید می‌کند. در ویدئوی P9، جوهانسون و کاویل هر دو بازیگرهایی سر صحنه‌ی دو فیلم متفاوت هستند که برای هم عکس‌هایی از برنامه‌ی روزانه و اتفاق‌هایی که سر صحنه‌ی فیلم‌بردای می‌افتد می‌فرستند.
هوآوی همیشه یکی از شرکت‌های موبایل پیشتاز در استفاده از چهره‌های سرشناس برای معرفی محصولاتش بوده و در سال‌های اخیر از افراد سرشناسی مانند لیونل مسی برای گوشی Mate8 و شهریار منور (بازیگر پاکستانی) برای معرفی گوشی Honor4C استفاده کرده است.


‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

Download_PDF

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه