سویشرت ۳۳۰ دلاری که به کاربران آرامش می‌دهد

۲۷ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سویشرت شرکت Vollebak

احتمال دارد که در محیط کار با مشکلات زیادی روبه‌رو شوید که باعث افزایش میزان اضطراب‌تان می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود در لحظه‌ای که وارد خانه شدید به سمت حمام یا به طرف تخت خواب بروید. خستگی در جریان کار و مشکلاتی که برای افراد به وجود می‌آید، باعث شده لباسی طراحی شود که خستگی کاربران را در زمان کار از بین می‌برد.

سویشرت شرکت Vollebak به شکلی طراحی شده که کاربران با پوشیدن آن احساس آرامش بیشتری به‌دست می‌آورند.

شرکت Vollebak به‌تازگی سویشرتی به نام بکر میلر (Baker Miller) ساخته که باعث می‌شود افراد در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند.
این شویشرت براساس تئوری Baker Miller Pink ساخته شده است. در این تئوری گفته شده که اگر رنگ سلول زندانیان صورتی شود، از میزان خشونت آن‌ها کاسته خواهد شد. داخل این سویشرت صورتی است و زیپ آن را می‌توان از پایین تا بالای سر بست. کاربر با پوشیدن این سویشرت در یک محیط صورتی قرار می‌گیرد که با توجه به تئوری Baker Miller Pink میزان اضطراب خودش را کاهش می‌دهد.
جیب‌های این لباس هم به شکلی طراحی شده که کاربران بتوانند دست‌های خودشان تا نزدیکی آرنج در آن قرار دهند. در این حالت دست‌ها در کنار دیافراگم قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند که کاربران بتوانند نفس عمیق بیشتری بکشند و زودتر به آرامش دست پیدا کنند.
البته باید ببینیم این سویشرت در عمل به چه شکل کار می‌کند. اگر به خرید این لباس علاقه‌مند شدید، می‌توانید آن را با قیمت ۳۳۰ دلار خریداری کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این سویشرت را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سویشرت شرکت Vollebak سویشرت شرکت Vollebak سویشرت شرکت Vollebak سویشرت شرکت Vollebak سویشرت شرکت Vollebak سویشرت شرکت Vollebak

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Fastcodesign

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. reza world

    چه جالب
    شبیح این لباسای هست که روانیا میپوشن خخخخخخخ D:

  2. navid

    ازش خوشم اومد کی میاد ایران؟!

  3. Sina

    با توجه به شباهتش، فکر کنم جایگزین خوبی برای لباس افراد بستری در بیمارستان های روانی باشه.

  4. امیرصالح

    این شویشرت براساس تئوری Baker Miller Pink ساخته شده است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه