سیاست جدید فیسبوک برای نام‌گذاری حساب‌های کاربری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
نام واقعی افراد در فیسبوک

شرکت فیسبوک به‌تازگی سیاست‌های جدیدی برای استفاده از نام واقعی به‌جای نام‌های تقلبی ایجاد کرده که این موضوع اعتراض‌های زیادی را از سوی گروه‌های مختلف به همراه داشته است. فیسبوک درحالی که این سیاست‌ها را تغییر نداده، راه جدیدی را معرفی کرده تا کاربران بتوانند با دلایل بهتری افرادی که از نام غیرواقعی استفاده می‌کنند را به بخش پشتیبانی سایت گزارش دهند.

گزارش کاربرانی که از نام غیرواقعی در فیسبوک استفاده می‌کنند، نیاز به دلایل کافی خواهد داشت.

در سیستم جدیدی که فیسبوک معرفی کرده کاربران می‌توانند تمام اسم‌هایی که فکر می‌کنند غیرواقعی است را گزارش دهند. حتی کاربران می‌توانند اسم‌های غیر انگلیسی و نام‌هایی که به زبان دیگر نوشته شده‌اند را هم گزارش دهند.

درگذشته کاربران تنها با چند کلیک و بدون ارایه مدرک کافی می‌توانستند افراد را به دلیل استفاده از نام‌های غیرواقعی به بخش پشتیبانی سایت معرفی کنند. در روشی که به‌تازگی معرفی شده کاربران با چالش‌های بیشتری در این قسمت مواجه می‌شوند. کاربران در زمانی که می‌خواهند یک کاربر دیگر را به دلیل استفاده از نام غیرواقعی گزارش دهند، باید دلایل کافی داشته باشند. کاربران باید دلیل اینکه چرا فرد مورد نظرشان از نام غیرواقعی استفاده می‌کند را بیان کنند. به‌طور مثال باید گفته شود که نام فرد مورد نظر در فیسبوک با نام او در زندگی واقعی متفاوت است.

نام واقعی افراد در فیسبوک

در این روش جدید، کاربری که نام او به فیسبوک گزارش شده هم می‌تواند از اینکه چرا نام غیرواقعی برای خودش انتخاب کرده، دفاع کند. اگر دلایل او برای فیسبوک موجه بود، نام او به همان صورتی که بوده باقی می‌ماند.

فیسبوک بار دیگر اعلام کرد که کاربران باید از نام واقعی خودشان استفاده کنند و این شرکت سیاست‌های خودش را درباره‌‌ی این موضوع تغییر نخواهد داد.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر کاربری شما را به استفاده از نام غیرواقعی به فیسبوک گزارش کرد، باید تصویری از کارت شناسایی خودتان را در فیسبوک آپلود کنید تا این شرکت حساب کاربری شما را مسدود نکند.

نام واقعی افراد در فیسبوک

فیسبوک اعلام کرده ابزار جدیدی که برای گزارش کاربران در نظر گرفته، فعلا برای کاربران تلفن‌های همراه و کامپیوترهای شخصی این سایت در آمریکا منتشر شده است.

موج اعتراض‌ها به فیسبوک از تیر ماه سال گذشته آغاز شد که این شرکت پروفایل‌های تقلبی را غیرفعال کرد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Digital Trends



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما