[بروزرسانی] سیستم عامل اندرویدی Remix OS رایگان برای کامپیوترها عرضه خواهد شد

۲۳ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

[بروزرسانی ۲۳ دی ۱۳۹۴]

همانطور که شرکت Jide قول‌اش را داده بود، سیستم عامل Remix OS به‌طور رایگان برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است. می‌توانید با رفتن به صفحه‌ی اصلی این سیستم عامل، آن را دانلود و آزمایش کنید. حجم دانلود حدود ۷۰۰ مگابایت است. بد نیست این موضوع را هم در نظر بگیرید که نسخه‌ای که برای دانلود قرار داده شده، در مرحله‌ی آلفا قرار دارد و احتمالا پر از باگ است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

[خبر اصلی ۱۷ دی ۱۳۹۴]

شرکت Jide Tech، امسال از اولین کامپیوتر شخصی که بر پایه‌ی اندروید کار می‌کند رونمایی کرد. این کامپیوتر که Remix Mini نام دارد، در کیک‌استارتر معرفی شده بود و تنها ۷۰ دلار قیمت داشت. شرکت Jide گفته بود که تنها نیاز این کامپیوتر، نمایشگری است که ورودی‌های HDMI را قبول می‌کند.

می‌توان این سیستم عامل را روی یک حافظه‌ی USB قابل حمل قرار داد و توسط آن، کامپیوتری را روی سیستم عامل Remix OS بوت کرد.

با این حال مهم‌ترین قابلیت کامپیوتر کوچک Remix Mini، سیستم عامل اندروید آن است. شرکت Jide اندروید را برای استفاده به عنوان یک کامپیوتر شخصی دستکاری کرده است. سیستم عامل آن‌ها که Remix OS نام دارد، می‌تواند نرم‌افزارهای مختلف اندروید را در پنجره‌هایی مثل ویندوز باز کند. این سیستم عامل هم‌چنین یک Taskbar و منوی استارت مثل ویندوز دارد. با توجه به اینکه ورودی اصلی کامپیوتر یک ماوس است، سیستم عامل Remix OS هم‌چنین منویی مختص کلیک راست دارد.

RemixOS_1 (5)

شرکت Jide دیروز و در رویداد CES 2016، خبر از عرضه‌ی سیستم عامل‌شان به‌صورت رایگان داد. قرار است سیستم عامل Remix OS به صورت رایگان عرضه شود. می‌توان این سیستم عامل را روی یک حافظه‌ی USB قابل حمل قرار داد و توسط آن، کامپیوتری را روی سیستم عامل Remix OS بوت کرد. هم‌چنین می‌توان پارتیشن خاصی را به این سیستم عامل اختصاص داد و از آن به طور همیشگی استفاده کرد.

قرار است تا یک هفته‌ی دیگر، سیستم عامل Remix OS به صورت رایگان عرضه شود. می‌توانید در ادامه تصاویری از سیستم عامل Remix OS ببینید.

RemixOS_1 (1) RemixOS_1 (1) RemixOS_1 (3) RemixOS_1 (4) RemixOS_1 (7)RemixOS_1 (6)

منبع: The Verge

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar عارف

    اخرین نسخه رو دانلود کردم و نصب کردم از خود سایت اصلی کارایش تست نکردم ببینم چطوریه ولی گرافیکی خیلی عالی بود و تمامی درایو ها رو هم نشون میداد،البته شنیدم تو درایو ها نصب نکنید بهتره چون ممکنه با سیستم عامل فعلی اختلال ایجاد شه
    ی فلش مموری هشت گیگ میخاد حتما ی برنامه هم خودش داره راحت نصبش میکنه تو فلش یا هرجا دیه ای
    فلش رو پارتیشن بندی میکنه ی وقت دیدید فلش تون از ۸ شده ۱ گیگ نترسید با ی سری برنامه درست میشه
    خوبشم اینه ک هرچی برنامه نصب کنی میمونه و مثه نسخه های لایو لینوکس نیست ک فقد کاری کنی باهاش و چیزی ذخیره نشه،اینجوری میشه رو ی کامیپوتر دیگه هم استفاده کرد
    ب دوستان پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنن ولی فقد بروی فلش بوتش کنید تا مشکلی یوقت پیش نیاد،برنامه ی سیستم اپدیت مرکزی هم داره ک نیاز ب دانلود هر سری از نسخه ی جدید نیست اینجوری ی سیستم عامل اندروید و همه کاره وهمه جا دارید برا خودتون روی هر سیستمی خواستید فلش رو بزنید و استفاده کنید

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه