حداقل سیستم مورد نیاز برای استفاده از هدست واقعیت مجازی Oculus Rift مشخص شد

۲۰ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Oculus Rift

برای اینکه بتوان از هدست واقعیت مجازی Oculus Rift استفاده کرد باید سیستمی با ۸ گیگابایت رم و پردازنده‌ی میان‌رده‌ی Intel Core i5-4590 داشته باشید. همچنین کارت گرافیکی هم نباید ضعیف‌تر از مدل‌های NVIDIA GeForce GTX 970 یا AMD Radeon R9 290 باشد.

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در تاریخ ۹ فروردین ماه با قیمت ۶۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

همچنین مشخص شده که برای استفاده از این هدست واقعیت مجازی باید چهار عدد پورت USB داشته باشید که البته شرکت Oculus به این موضوع اشاره کرده که بهتر است سه عدد از پورت‌ها USB 3.0 باشند. در حالی که بهترین سیستم برای استفاده از هدست واقعیت مجازی Oculus Rift منتشر نشده، سازندگان اعلام کرده‌اند کاربران باید سیستمی با حداقل سخت ‌افزار زیر یا قوی‌تر داشته باشند:

کارت گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 970 یا AMD Radeon R9 290 یا مدل‌های قوی‌تر

پردازنده: Intel Core i5-4590 یا قوی‌تر

رم: ۸ گیگابایت یا بیشتر

خروجی HDMI مدل ۱٫۳

سه عدد پورت USB 3.0 و یک عدد USB 2.0

سیستم عامل: ویندوز ۷ سرویس پک ۱ نسخه‌ی ۶۴ بیتی یا سیستم عامل‌های جدیدتر

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift به همراه یک هدست‌ صدا و میکروفن داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین یک سنسور مستقل در کنار این هدست عرضه می‌شود که می‌تواند حرکات هدست را شناسایی کند. یک کنترلر کنسول ایکس باکس وان هم در بسته‌بندی Oculus Rift وجود دارد.

Oculus Rift

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و لوازمی که همراه با آن عرضه می‌شوند.

در کنار این وسایل یک کنترل از راه دور هم به همراه این محصول در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توان به وسیله‌ی آن با محتوای واقعیت مجازی ارتباط برقرار کرد. لازم به‌ذکر است که هدست واقعیت مجازی Oculus Rift با قیمت ۶۰۰ دلار و از تاریخ ۹ فروردین ماه (۲۸ مارس) به فروش می‌رسد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه