سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا؛ یک روش کسب درآمد پرسود اینترنتی

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

«همکاری در فروش» (Affiliate Marketing) یعنی اینکه شما محصولی را تبلیغ کنید و در صورت فروخته شدن آن محصول به شما کمیسیون تعلق گیرد. افیلیت مارکتینگ یکی از راحت‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی است و اگر راه و روش صحیح آن را بیاموزید می‌توانید درآمد زیادی از این طریق به دست آورید.

همکاری در فروش شامل چهار بخش است:

سایت یا شبکه اجتماعی همکار: اولین قسمت سایت یا صفحه شبکه اجتماعی شما است. شما به عنوان بازاریاب محصولی را در وبسایت خود معرفی می‌کنید؛ بیننده جذب آن می‌شود و به قصد بررسی و خرید روی لینک کلیک می‌کند.

دیجی کالا: شخص خریدار از سایت همکار به سایت اصلی منتقل می‎شود. سیستم همکاری به سایت دیجی کالا(که محصول در آن قرار دارد) کمک می‌کند سایتی که خریدار را فرستاده پیدا کند.

خریدار: کسی که محصول را می‌خرد.

کمیسیون: شرکت اصلی به سایت معرفی کننده محصول، درصدی به عنوان کمیسیون پرداخت می‌کند.

مزیت سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا

سیستم کسب درآمد دیجی کالا، هم برای بازاریاب و هم برای فروشنده مزایایی دارد. فروشنده دیگر نیاز ندارد مبالغ زیادی را برای تبلیغات محصولاتش بپردازد؛ بلکه فقط در صورتی مبلغ تبلیغات را می‌پردازد که نتیجه آن تبلیغ فروش محصول باشد. این گونه است که به وسیله تبلیغات زیادی که همکاران فروش انجام می‌دهند شرکت معروف می‌شود.

همانطور که گفتیم سیستم کسب درآمد سودی دوطرفه دارد. مزایایی که بازاریابان از این طریق کسب می‌کنند کم نیست.

  1. خانگی بودن این کار از مهمترین مزیت‌های آن است.
  2. فرد بازاریاب بدون این که در ساخت و نگهداری محصولات مسئولیتی داشته باشد به فروش آن می‌پردازد و سود زیادی کسب می‌کند.
  3. از دیگر فواید این کار ساعت کاری منعطف است. در هر زمان و هر مکانی می‎توانید کارتان را انجام دهید؛ تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است.
  4. همکاران فروش مانند کارمندان دولتی کاری روتین ندارند. درآمد آن ها رابطه‌ای مستقیم با میزان تلاش آن‌ها دارد؛ پس بدانید که هرچه بیشتر تلاش کنید به سود بیشتری می‌رسید.
  5. در این کار شما خودتان رییس خودتان هستید و کسی به شما دستور نمی‌دهد.
  6. برای شروع این کار نیاز به سرمایه اولیه هنگفت ندارید.
  7. اگر برای شرکت‌هایی مانند شرکت‌های آرایشی و بهداشتی کار می‌کنید و برای آن شرکت بسیار مفید باشید ممکن است امتیاز امتحان محصولات را مجانی به شما بدهند.

آیا می‌توانیم با سیستم همکاری در فروش به مقدار کافی درآمد کسب کنیم

حالا که با سیستم کسب درآمد دیجی کالا به عنوان شغلی با فواید فراوان آشنا شدید ممکن است بپرسید که آیا درآمد این سیستم به اندازه‌ای هست که به آن به عنوان شغل اصلی نگاه کنیم؟ یا باید آن را در کنار شغل دیگری به عنوان شغل کمکی انجام دهیم؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که این موضوع کاملا به خود شما بستگی دارد که آیا این کار را به درستی و به طور مداوم انجام می‌دهید یا نه. شما از این طریق می‌توانید به درآمد بالایی برسید. برای رسیدن به درآمد کافی از این راه چندین عامل موثر است:

  • میزان کمیسیونی که از دیجی کالا به شما تعلق می‌گیرد
  • سطح تعهد شما نسبت به این شغل
  • میزان دانش و علاقه شما به یادگیری هرچه بیشتر درمورد شغلتان

مثالی از میزان این درآمد، درآمد بازاریابان درجه یک سایت MoreNiche است که بیش از ۸۰۰۰ دلار در هفته درآمد دارند.

چگونه در کار بازاریابی وابسته موفق باشیم

همکاری در فروش شغل سختی نیست؛ اما مانند هر تجارت پرمخاطره‌ای نیازمند دانش، برنامه‌ریزی و تلاش مداوم است تا به درآمد مورد نظر دست یابیم. واقعیتی که در مورد این شغل وجود دارد این است که معمولا درصد کمی از افرادی که وارد این شغل می‌شوند درآمد بسیار زیادی کسب می‌کنند و موفق می‌شوند. درصد بسیار زیادی از افراد توانایی مقاومت در برابر شکست‌ها را نخواهند داشت تا به موفقیت برسند. در ادامه به چندین نکته که به موفقیت ما در این شغل کمک خواهند کرد، آشنا خواهیم شد.

  1. قبل از شروع این کار، اطلاعاتتان را در مورد سیستم همکاری در فروش تکمیل کنید و راه‌های موفق شدن در این کار را یاد بگیرید.
  2. فقط محصولات با کیفیت را تبلیغ کنید. حتی اگر امکانش را دارید محصولاتی که انتخاب می‌کنید را خودتان بخرید و امتحان کنید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. اگر فقط به فکر درآمد خودتان باشید و کیفیت محصولات را مدنظر قرار ندهید اعتماد خریداران را از خود سلب خواهید کرد.
  3. یک وبلاگ بسازید. وبلاگی در مورد مد و لایف استایل، فرصت‌های زیادی برای تبلیغ محصولات در اختیارتان قرار خواهد داد.
  4. محصولاتی برای تبلیغ انتخاب کنید که با وبلاگ یا وبسایتی که دارید مرتبط باشد. مثلا اگر وبلاگی در مورد عکاسی دارید به جای فروش موتور سیکلت، لباس یا محصولات بی ربط دیگر، از دوربین عکاسی و لنز و … برای تبلیغ استفاده کنید.
  5. تبلیغات را درون متن مقالاتتان جای دهید. تحقیقات نشان می‌دهد که کلیک روی این گونه تبلیغات به مراتب بیشتر از کلیک روی تبلیغات تصویری است.
  6. از تجربیات اشخاص موفق استفاده کنید. در شبکه‌های اجتماعی به گروه‌های مرتبط به سیستم کسب درآمد دیجی کالا بپیوندید و از دیگران یاد بگیرید.
  7. در کارتان جدی باشید. نگذارید شکست‌هایتان نا امیدتان کنند. از شکست‌هایتان درس بگیرید. با هر شکست دوباره و دوباره تلاش کنید تا به راه‌حل برسید. تلاش مداوم کلید موفقیت در هر کاری است.

بررسی چند مورد موفق سیستم های همکاری در فروش

حالا که راه‌های موفق شدن در این کار را آموختیم؛ خوب است با چند سایت موفق در سیستم های همکاری در فروش آشنا شویم.

باید بدانید که سایت آمازون اولین وب سایتی بود که افیلیت مارکتینگ را در سال ۱۹۹۶ در بر سر زبان ها انداخت؛ و با کمیسیون کم و با استفاده از اعتبارش سود خود را به حداکثر رساند. افیلیت مارکت‌های آمازون، آن دسته از سایت‌ها هستند که محصولات آمازون رادر سایت‌هایشان به تبلیغ می‌گذارند و با کلیک هر بیننده روی آن تبلیغات، به سایت آمازون رجوع داده می‌شوند. نمونه‌های موفق زیادی از این وب سایت‌ها وجود دارد که با چندین نمونه آشنا می‌شویم.

ThisIsWhyImBroke

این وب‌سایت یکی از جذاب‌ترین همکارهای فروش در آمازون است. این وب‌سایت جالب‌ترین گجت‌ها، هدیه‌ها، محصولات تکنولوژی و محصولات عجیب غریب را جمع‌آوری کرده و به نمایش می‌گذارند. این وب‌سایت جذاب‌ترین محصولات و اغلب چیزهای جدید را پیدا می‌کنند و خریداران با استفاده از کلیک روی لینک هر محصول، به سایت آمازون رجوع داده می‌شوند. وب‌سایت ThisIsWhyImBroke.com، تنها با آمازون کار نمی‌کند؛ اما درآمد عمده آن‌ها از آمازون است.

بازدیدکنندگان ماهانه: ۲.۴۰ میلیون

میانگین تعدادکلمات هر پست: ۱۰-۱۶۰ کلمه

مقدار درآمد: درآمد ماهانه این وب‌سایت از آمازون حدود ۲۰۰۰۰ دلار است

ConsumerSearch

این وب‌سایت کار خود را به عنوان نقد محصولات، در سال ۲۰۰۰ شروع کرد. با بررسی و نقد محصولات مختلف شانس خرید محصولات به وسیله مصرف کنندگان بالا می‌رود. یکی از راه‌های محبوب برای دارندگان سایت‌های همکاری در فروش آمازون، این راه است. این روش یک راه بسیار عالی برای شناساندن محصولات است و یک نقد خوب می‌تواند انگیزه خرید در ذهن مصرف کنندگان را بسیار بالا ببرد.

بازدیدکنندگان ماهانه: ۱.۱۰ میلیون

میانگین تعدادکلمات هر پست: ۱۰۰۰ کلمه

مقدار درآمد: در سال ۲۰۰۷ این سایت ۳۳ میلیون فروش داشته

TheWirecutter

این وب‌سایت یک نمونه عالی از سایت‌های بررسی و نقد محصولات است. آن‌ها در صفحه اول سایت، محصولات را معرفی کرده‌اند و وقتی روی هر محصول کلیک می‌کنید؛ نقدهای مختلف را از منتقدهای مستقل می‌بینید. با نقدها و بررسی‌های مختلف حسن نیتشان را به مصرف کننده نشان می‌دهند و این یک راه خوب برای جلب اعتماد مصرف کننده است. این سایت یک نمونه بسیار عالی از همکاران فروش آمازون است که با نقدهای مختلف۵۰۰۰ کلمه‎ای برای محصولات گران قیمت کسب درآمد می‌کند. سایت “د وایر کاتر” در حال حاضر بیش از ۶۰ کارمند دارد و حتی افراد دیگری را نیز استخدام می‌کند.

بازدیدکنندگان ماهانه: ۸.۱۰ میلیون

میانگین تعدادکلمات هر پست: ۳۰۰۰-۵۰۰۰ کلمه

مقدار درآمد: این سایت در سال ۲۰۱۵ به همراه سایت Wirecutter، ۱۵۰ میلیون دلار از تجارت الکترونیکی کسب کرده‎اند.

این مثال‌ها تنها چند مثال از هزاران وبسایت همکاری در فروش بود که سودهای کلانی را نصیب صاحبان خود کرده‌اند. شما هم می‌توانید از همین الان شروع کنید به کسب درآمد از طریق این روش درآمد اینترنتی. برای این کار کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و شما هم بشوید جزو همکاران فروش دیجی‌کالا

برای اینکه شما هم یکی از همکاران در فروش دیجی‌کالا شوید روی کلید زیر کلیک کنید:

ثبت نام کنید
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. Avatar سمیه صائبی پور

    چرا پس لینک ثبت نام کار نمیکنه؟؟؟؟؟

  2. Avatar یونس

    گزینه ثبت نام کار نمیکنه

    1. Avatar پارسا

      سلام
      فکر کنم عمدا اینکار را کرده اند

  3. Avatar مبینا

    ممنون بابت مقاله خوبتون من اکثرا در کنار کاری که دارم برای پس انداز و سرمایه گذاری پرسود طلا خام و بدون اجرت خریداری میکنم اما الان جدیدا با یه سایتی اشنا شدم به نام طلاسی که واسه پس انداز و سرمایه گذاری انلاین خیلی خوبه ی مزیت خوبی که داره اینه که شروع قیمت طلا از ۵۰ هزار تومانه این سایت برای کسانی مناسبه که به دنبال سرمایه گذاری پرسود هستن میتوانندبا خرید فروش طلای خام و بدون اجرت به کسب درامد برسن

  4. Avatar صحرا

    نمیشه ثبت کرد

  5. Avatar محمد

    سلام گزینه ثبت نام کار نمیکنه

  6. Avatar علیرضا

    سلام وقت بخیر ثبت نام تکمیل کردم همه موارد تایید شد یکبار وارد پیشخوان پنل شد از پنل اومدم بیرون دوباره میزنه منتظره تایید وضعیت بعدی باش وارد پنل دیگه نمیشه

  7. Avatar میم

    سلام حتما باید کد پستی و پلاک رو وارد کنیم خب من اینجا مستاجرم ن پلاک داره ن کد پستی چیکار کنم

  8. Avatar هادی کیا

    کار نمیکنه

  9. Avatar AZAD

    سلام وقتتون بخیر…یه توصیه پیشنهاد مفید برای دیجی کالا دارم. توصیه میکنم هزینه پرداخت محصولات درب منزل شرایط خاصی نداشته باشه یا خیلی محدود باشه… اول اینکه پرداخت هزینه درب منزل برای تمامی استانها و شهرستانها فراهم بشه…دوم اینکه شرایط پرداخت نشدن سفارشات درب منزل برای محصولات ۳ میلیون به بالا تغییراتی اعمال بشه، و از سه میلیون حداقل به ۵ میلیون تا ۸ میلیون ارتقاء پیدا کنه…
    مثلا من خودم که خیلی زیاد کار نمیکنم اگه محدودیت سه میلیون به بالا برای پرداخت سفارش درب منزل نبود، یا برای استانها و شهرستانهای دیگه امکان پرداخت درب منزل فراهم بود، من طی یک روز کاری میتونستم حداقل بیش از ۳۰ تا فقط محصول موبایل ثبت سفارش کنم…
    همه مشتریان اولویت اولشون پرداخت درب منزل هست…
    پس با تغییر دادن جزئ شرایط، هم برای شرکت دیجی کالا و هم برای همکاران فروش خیلی مفید ارزشمند خواهد بود…لطفا خواهشمند است به این مسئله هر چه زودتر اقدام کنید…
    با تشکر همکار فروش خبیری…

  10. Avatar دنیا

    من قبلا ثبت نام کرده بودم ولی الان وارد پنل کاربریم نمیشم اصن وارد سایت نمیشه با چنتا گوشی هم امتحان کردم ولی فایده نداش حتی دیشبم خوب بود چرااا

    1. Avatar Finch

      منم همین مشکل رو دارم.

      مشکل شما حل شد؟ ( چطور)

  11. Avatar محسن

    سلام و خسته نباشین
    این سیستم شما یک چیزی کم داره و اون هم افزونه هایی برای سیستم های مدیریت محتواست
    مثلا آمازون برای فروشگاه ساز وردپرس ووکامرس و یا خود ورد پرس افزونه هایی داره که مستقیم بهش وصل میشه و اگر قیمتی از کالاها بروزبشه تویه سایت اونی که بازار یابی داره میکنه هم محصولات اتوماتیک به روز میشه
    با تشکر

  12. Avatar همایون

    با سلام اینکه در شرایط سیستم همکاری در فروش گفته شده که سایت نباید تجاری باشد دقیقا منظور چیست؟چون من یک فروشگاه اینترنتی دارم که در اون پوشاک و لوازم منزل و گاها دکوری فروشگاه های دیگر رو بفروش میرسونم آیا سایت من تجاری است؟استاندارد های یک سایت از نظر شما چیه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه