سینماهای نمایش دهنده فیلم‌های جشنواره فجر اعلام شد

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سینماهای مردمی سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر، سینماهای مردمی سی‌ و هفتمین دوره این رویداد سینمایی را معرفی کرد. با توجه به این که اسم پردیس چارسو در میان سینماهای مردمی سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیست، گمان می‌رود قرار است پردیس چارسو به هنرمندان اختصاص یابد. پردیس ملت هم میزبان نمایندگان رسانه‌ها خواهد بود.

حضور سینما شکوفه و ایران مال در جشنواره مشروط به رعایت قوانین و مقررات اعلام شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

مردم برای تماشای فیلم‌های پذیرفته شده در جشنواره فجر می‌توانند بلیت را به صورت سری در تاریخی که برای پیش‌فروش اعلام می‌شود بخرند یا در زمان نمایش فیلم‌ها به گیشه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر مراجعه و به صورت تک فیلم بلیت تهیه کنند.

محمدرضا فرجی مدیر سینماهای جشنواره فیلم فجر پس از بررسی کلیه سینماهای متقاضی نمایش، اسامی سینماهای این جشنواره را اعلام کرد. آزادی (شهر فرنگ، شهر قصه، شهر هنر و شهرهفتم)، آستارا، استقلال، ایران مال، تماشا، جوان، راگا، زندگی، شکوفه، فرهنگ، کورش، کیان، ماندانا و مگامال این دوره در اختیار جشنواره هستند.

البته حضور سینما شکوفه و ایران مال در جشنواره مشروط به رعایت قوانین و مقررات اعلام شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر خواهد بود و نظر نهایی با در نظر گرفتن رعایت این قوانین اعلام خواهد شد.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد. تعداد روزهای جشنواره مثل هر سال ده روز است ولی در میانه جشنواره به دلیل تقارن با ایام فاطمیه، جشنواره در دو روز نوزدهم و بیستم بهمن ماه تعطیل خواهد بود.

در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بیست و دو فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره به نمایش درمی‌آیند. سه تا از این فیلم‌ها انیمیشن‌ است و دو فیلم دیگر هم از بخش نگاه نو به بخش اصلی رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند. در بخش فیلمسازان فیلم اولی هم ده فیلم پذیرفته شده‌اند.

با اعلام فهرست سینماهای مردمی سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نظر می‌رسد مردم در مرکز، غرب، جنوب و شرق تهران امکان دستیابی راحت به سینماهای جشنواره را دارند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه