شارپ یک گوشی با دو ناچ معرفی کرد!

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته شرکت شارپ گوشی هوشمند Aquos R Compact را معرفی کرد که یک ناچ یا همان بریدگی کوچک در بالای نمایشگر این گوشی قرار داشت و دوربین سلفی در آن قرار گرفته بود. در بخش پایینی گوشی مذکور نیز حاشیه بزرگی وجود داشت چرا که سنسور اثر انگشت قرار گرفته بود. به طور کلی باید بگوییم این گوشی چندان جذاب به نظر نمی‌رسید اما امسال مدل جدید از این گوشی معرفی شده که Aquos R2 Compact نام دارد. بالای نمایشگر این گوشی مثل نسل قبلی خودش است اما در بخش پایینی نیز یک بریدگی دیگر قرار گرفته تا سنسور اثر انگشت هم در همین قسمت جای بگیرد. بله درست متوجه شدید؛ این گوشی دو ناچ یا بریدگی در نمایشگر خود دارد!

نمایشگر این دستگاه ۵.۲ اینچی بوده و تکنولوژی ساخت آن IGZO LCD است. رزولوشن این نمایشگر نیز ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که دور دوربین سلفی و سنسور اثر انگشت این گوشی را فرا گرفته است. به نسبت اندازه اگر بخواهیم در نظر بگیریم، این تلفن یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر به حساب می‌آید. پردازنده اسنپدراگن ۸۴۵ در کنار چهار گیگابایت حافظه رم و اندروید پای، باید عملکرد خیلی خوبی روی این گوشی ارائه کند. برای دوربین نیز شارپ از یک سنسور ۲۲.۶ مگاپیکسلی استفاده کرده و باتری دستگاه هم ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

نمایشگری با دو ناچ شاید باب میل بسیاری از کاربران نباشد اما این گوشی یکی از کوچک‌ترین پرچمدارانی است که در حال حاضر عرضه می‌شود و از طراحی مدرن در بخش نمایشگر بهره می‌برد. نسل قبلی این تلفن هوشمند از پردازنده میان‌رده اسنپدراگن ۶۶۰ استفاده می‌کرد اما شارپ ترجیح داده در این گوشی از پردازنده پرچمداران یعنی اسنپدراگن ۸۴۵ استفاده کند.

شاید یک نقطه ضعف بزرگ این گوشی این باشد که فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شود و برای خرید آن باید تا این کشور سفر کنید. زمان عرضه این گوشی نیز به ابتدای سال ۲۰۱۹ موکول شده است و قیمت آن هنوز مشخص نیست. شما درباره این گوشی و طراحی عجیب و غریب آن چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه