شارژربی‌سیم آیفون X این شکلی است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون ۷s، آیفون ۷s پلاس و آیفون X یا آیفون ۸ به شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند. حتی گفته شده که به همین دلیل آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهند بود. دلیل آن هم استفاده از بدنه‌ شیشه‌ای در پشت این گوشی‌ها اعلام شده است. امروز تصاویری از پد مخصوص شارژ بی‌سیم آیفون‌های جدید به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید. البته این تصاویر مربوط به برد و اجزای داخل پد شارژ بی‌سیم می‌شود و هنوز تصویر نهایی این محصول در دسترس نیست.

با دیدن این تصاویر تقریبا اطمینان پیدا کردیم که اپل بالاخره تکنولوژی شارژ بی‌سیم را روی گوشی‌های آیفون قرار داده است. البته چند وقت پیش هم ویدیو و تصاویری از آیفون‌های جدید لو رفته بود که بدنه شیشه‌ای آن‌ها را نشان می‌داد. هنوز مشخص نشده که این پد مخصوص شارژ بی‌سیم داخل بسته‌بندی گوشی قرار میگیرد یا خیر. حتی مشخص نیست که این دستگاه همزمان با خود گوشی راهی بازار می‌شود یا خیر. قبلا شایعه شده بود که این امکان کمی بعد از عرضه آیفون‌های جدید عرضه می‌شود و در زمان عرضه فعال نخواهد بود.

منبع: phonearena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Ali

    متاسفانه به خاطر اعتیاد به سیستم و همچنین چون از اول آیفون داشتم و به خاطر ای کلود و دارا بودن بهترین دوربین و …مجبورم همیشه ایفون داشته باشم والا اپل با بازاری که تو ایران داره باید دور سر ایرانیا بگرده و دستشونو ببوسه اما چون اینجوری براش به صرفه تره یعنی بیشترین فروش بدون هیچ تضمین و خدمات واقعی.درسته واقفا کارش عالیه اما از نظر پول و اقتصاد کوچیکترین رحمی به مشتری نمیکنه مخصوصا به مشتریهای ایرانی که خودشم بهتر از همه نیدونه بازار خوبی داره نمیکنه.
    کاش سامسونگ و یا ال جی و…میتونسان گوشی اپل رو بزنن به خدا یه روز هم ایفون دستم نمیگرفتم.البته قصدم مز دادن نیس و دیگه اپل کلاس محسوب نمیشه و چون عاشق گوشی هستم به خودم ثابت شده که اپل از تظر سخت و نرم افزاری دو سر و گردن بالاتر از همه است

  2. محمد رضا

    به هیچ وجه این پد داخل بسته بندی گوشی نخواهد بود. واقعا فکر کردید شرکتی که اجازه ی استفاده از مموری رو به کاربراش نمیده تا با افزایش حافظه داخلی پول بیشتری بگیره میاد پد رو به راحتی توی بسته بندی قرار میده؟

    1. Ali

      اپل درسته کارش درسته اما واسه تک قرون جیب ماها نقشه داره.قسم میخورم اگه میتونست حتی واسه تلفظ اسم ایفون هم پول میگرفت.فقط چون بهترینه مجبوذیم والا حتی اسم کشورمون تو لیست گوشیهاش برای نویکیشن و زبان و…نیست اما به من تو این هشت سال ثابت شده حتی یه جوب کبریتو اپل رایگان نمیده

    2. مسلم

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      واقعا جک سالو گفتی
      نبود اسلاید حافظه بخاطر امنیته
      حتما هم ۱۲ سالته

  3. محمد

    خیلی عالیه امیدوارم هرچه زود تر به بازار بیاد.
    ممنون از مطلب عالیتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه