شارژ خودروهای Model 3 در ایستگاه‌های تسلا رایگان نخواهد بود

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت تسلا دیروز کنفرانس سالانه‌ی سهام‌داران‌اش را برگزار کرده بود. طی این کنفرانس، «ایلان ماسک»، مدیرعامل و موسس شرکت تسلا، خبر از پرداخت هزینه برای شارژ خودروهای Model 3 داده است. طبق صحبت‌های ماسک، شارژ کردن سری خودروهای Model 3 در ایستگاه‌های شارژ تسلا، برخلاف دیگر مدل‌های این شرکت، رایگان نخواهد بود.

ماسک گفت که شارژ این خودروها، باز هم از خرید بنزین، بارها ارزان‌تر خواهد بود.

ماسک در پاسخ به سوالی درباره‌ی خودروهای Model 3 گفت: “شارژ این خودروها در صورتی که بسته‌ی آن را خریداری نکنید، رایگان نخواهد بود.”

البته ماسک اطلاعات بیشتری درباره‌ی پکیج و بسته‌ای که از آن صحبت کرد، ارایه نداد. با این حال، تصور می‌کنیم خودروهای Model 3 را بتوان با پرداخت مبلغی بیشتر، به همراه بسته‌ای خریداری کرد که شارژ کردن آن‌ها را در ایستگاه‌های شارژ تسلا، رایگان می‌کند.

مدیرعامل تسلا دلیل رایگان نبودن شارژ خودروهای Model 3 را قیمت پایین این خودروها اعلام کرده است. با این حال، ماسک گفت که شارژ این خودروها، باز هم از خرید بنزین، بارها ارزان‌تر خواهد بود.

در حال حاضر، تمام افرادی که خودروی تسلا دارند، می‌توانند از ایستگاه‌های شارژ این شرکت که Supercharger Station نام دارند، به صورت رایگان استفاده و خودروهای‌شان را با سرعت بالایی شارژ کنند. در حالی که شارژ خودروهای تسلا در خانه و با استفاده شارژرهای تسلا، یک شب طول می‌کشد، ایستگاه‌های شارژ تسلا می‌توانند حدودا در ده دقیقه باتری یک خودرو را از صفر تا صد شارژ کنند.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه