شایعات جدید درباره HTC DESIRE 12 و سورپرایزی که همراهش می‌آید

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
HTC Desire 12

ماه گذشته بود که خبر دادیم یکی از گوشی‌های هوشمندی که HTC می‌خواهد در آینده نه چندان دور به بازار عرضه کند، تحت عنوان Desire 12 در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد. این گوشی میان‌رده تنها محصول جدید اچ‌تی‌سی نخواهد بود. اطلاعات جدید درباره محصولات HTC  که قرار است عرضه شوند می‌گویند که نسخه پلاس این گوشی هم در دست ساخت قرار دارد.

برخلاف مدل‌های معمولی که از پردازنده‌های مدیا تک چهار هسته‌ای استفاده می‌کردند، نسخه پلاس HTC Desire 12  با تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است، راهی بازار می‌شود. به علاوه گوشی هوشمند Desire کمی ارتقای کیفیت پیدا کرده و با صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی بزرگتر با کیفیت رزولوشن HD+(1440*720 پیکسل) و نسبت ابعاد ۱۸ به ۹  قرار است خودش را بین بقیه گوشی‌های هوشمند به رخ بکشد.

بقیه نکات برجسته این گوشی شامل رم ۳ گیگا بایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین پشتی ۱۳ مگا پیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری با توان ۲۹۶۵ میلی‌آمپر بر ساعت است. نسخه پلاس HTC Desire 12 از تکنولوژی شارژ سریع ۳ بهره می‌برد. باتری این گوشی برای ۲۶ ساعت مکالمه، ۷۴ ساعت پخش موسیقی و ۲۱ روز ماندن در حالت استندبای ظرفیت دارد.

هنوز مشخص نیست که HTC دقیقا چه زمانی از گوشی‌هایDesire 12 وDesire 12 plus رونمایی خواهد کرد. اما بنظر می‌رسد بهار امسال زمانی باشد که بالاخره چشم ما به دیدن این گوشی‌ها روشن شود.


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

     

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه