شایعات مربوط به خودروی برقی Apple Car داغ‌تر می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا شرکت اپل نیروی جدیدی را به کار گماشته که به شایعات مربوط به تلاش‌های اپل برای ساختن خودروی برقی خود قوت داده است.

ظاهرا اپل بازهم متخصص دیگری در زمینه‌ی تولید خودرو استخدام کرده که به این ترتیب احتمال تولید خودروی برقی اپل روز به روز بیشتر می‌شود.

به نظر می‌رسد این شرکت بزرگ، «داگ بتس» (Doug Betts)، یکی از کارکشتگان صنعت خودروسازی را استخدام کرده است. این‌طور که پروفایل داگ بتس در LinkedIn نشان می‌دهد، او از سال ۲۰۰۷ میلادی تا اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان مدیر واحد عملیات و کیفیت در شرکت خودروسازی «فیات کرایسلر» فعالیت داشته است.

بتس از سال ۱۹۹۷ میلادی به طور حرفه‌ای در صنعت تولید خودرو فعالیت داشته و طی این مدت در شرکت خودروسازی نیسان سمت نایب رییس ارشد و در شرکت خودروسازی تویوتا سمت مدیر کل را بر عهده داشته است.

Apple-MainText

با توجه به این که حرفه‌ی فعلی بتس در صفحه‌ی LinkedIn «واحد عملیات – شرکت اپل» درج شده، تنها یک دلیل برای استخدام او در اپل به ذهن می‌رسد و آن خودروی اپل است.

پنج ماه پیش گزارش‌هایی منتشر شد حاکی از این که چند صد نفر در یکی از آزمایشگاه‌ها در کوپرتینو روی پروژه‌ی خودرویی برقی با نام تجاری اپل کار می‌کنند.

از آن زمان گزارشات بیشتری در این باره منتشر شده است؛ به عنوان مثال، اپل مدیر واحد تحقیق و توسعه‌‌ در شعبه‌ی آمریکای شمالی شرکت مرسدس بنز را استخدام کرد. چند ماه پیش هم شرکت A123 که در زمینه‌ی تولید باتری تخصص دارد، از اپل به دلیل استخدام غیرقانونی نیروهای این شرکت (A123) شکایت کرده بود.

مجموعه‌ی این گزارشات و اطلاعات دست به دست هم داده تا گمانه‌زنی‌ها از پروژه‌ی بعدی اپل قوت بگیرد.

اکنون هم با پیوستن داگ بتس به تیم اپل، این احتمال که اپل دنبال ساخت خودروی الکتریکی است، بیشتر می‌شود.

منبع: Tech Radar

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه