شایعه‌ای تازه از ساخته شدن یک بایوشاک جدید خبر می‌دهد

۲۵ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس گزارشی که خبرگزاری کوتاکو منتشر کرده است، شرکت بازی‌سازی ۲K Games ساخت قسمت جدیدی در مجموعه بازی‌های «بایوشاک» (Bioshock) را در چند وقتی است که شروع کرده.

در راستای ساخت این بایوشاک جدید، شرکت ۲K Games استودیویی جدید تاسیس کرده و برای جلوگیری از انتشار اطلاعات، وجود این استودیوی جدید را مخفی نگه داشته است. ظاهراً شرکت ۲K Games بی سر و صدا افراد مختلفی را از گوشه و کنار صنعت بازی به استودیوی جدید خود جذب کرده است. تعدادی از این افراد، از اعضای سابق استودیوی Hangar 13، یعنی سازنده‌ی مافیا ۳ بوده‌اند. اطلاعات جدیدی هم که از ساخته شدن بایوشاک جدید می‌گوید، توسط حرف‌هایی که اعضای Hangar 13 شنیده بوده‌اند، به دست آمده است.

مراحل ساخت مافیا ۳ در استودیوی بازی‌سازی Hangar 13 با مشکلات زیادی همراه بود. در نتیجه‌ی این مشکلات، افراد زیادی استودیوی Hangar 13 را ترک می‌کنند. برخی از آن‌ها وارد شرکت‌های دیگر می‌شوند، با این حال، بر اساس گفته‌ی کوتاکو، تعدادی از افراد سابق Hangar 13 به استودیویی دیگر نزدیک آن‌ها نقل مکان می‌کنند و این افراد در هیچ حالتی حاضر نمی‌شوند حتی با همکاران سابق خود، از پروژه‌ی جدیدی که مشغول کار روی آن شده‌اند، صحبت کنند.

کوتاکو می‌گوید که این بایوشاک جدید که ساخت آن مدتی است شروع شده، با استفاده از موتور پایه‌ی آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود.

قسمت قبلی مجموعه بازی‌های بایوشاک، در سال ۲۰۱۳ روی پلی‌استیشن۳، ایکس‌باکس۳۶۰ و کامپیوتر عرضه شد و «بایوشاک بی‌کران» (Bioshock Infinite) نام داشت.

خالق، کارگردان و نویسنده‌ی اصلی مجموعه‌ی بایوشاک، یعنی «کن لوین» (Ken Levine) مدتی است که استودیویی جدید برای خود تاسیس کرده و دیگر روی بایوشاک کار نمی‌کند.

بایوشاک ۲ بدون حضور کن لوین ساخته شده بود و با اینکه بازی بدی نبود، ولی به هیچ وجه در مقابل بایوشاک و بایوشاک بی‌کران حرفی برای گفتن نداشت. در نتیجه نمی‌دانیم آیا باید از ساخته شدن یک بایوشاک جدید خوشحال باشیم یا نه.

منبع: Kotaku

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    اتفاقا بایوشاک ۲ هم بازی خیلی خوبی بود . حرفی برای گفتن نداشتن بی انصافیه

  2. Avatar دانا

    به هیچ وجه از ساختن یک بایوشاک جدید اون هم توسط اعضای هانگر ١٣ خوشحال نیستم و اگر هم ساخته بشه فقط اهداف تجاری خواهد داشت …
    همونطور که خدای جنگ با بارلوگ و اخرین ما با نیل دراکمن کامل خواهند شد ،بایوشاک هم بدون کن لوین و ایده های نابش بایوشاک نخواهد شد …
    بایوشاک و بایوشاک بی نهایت واقعا یکی از فوق العاده ترین تجربه های من از دنیای گیم بودند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه