شایعه: اپل واچ بعدی سیم کارت می‌خورد

۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اسمارت‌واچ بعدی اپل ممکن است پردازنده‌ای سریع‌تر و اتصال داده‌ی موبایل داشته باشد. اپل هنوز هیچ اطلاعاتی از اپل واچ بعدی منتشر نکرده، اما طبق گزارش‌های وب‌سایت ‌Wall Street Journal، اپل مشغول کار روی مشکلات اپل واچ فعلی است. مهم‌ترین پیشرفت ساعت هوشمند اپل جدید هم بی‌نیاز شدن‌اش به یک آیفون عنوان شده است.

اپل واچ بعدی خودش توانایی اتصال به سرویس‌های داده‌ی موبایل را دارد.

این خبر چندان هم غافلگیرکننده نیست. ساعت‌های هوشمند شرکت‌هایی مثل ال‌جی یا سامسونگ، مدت‌ها است که با قابلیت اتصال به شبکه‌های ۳G و ۴G عرضه می‌شوند و نیازی به یک گوشی هوشمند برای کار کردن ندارند. با این حال، اگر بخواهیم به انتظارات زیادی که از Apple Watch وجود داشت نگاه کنیم، می‌توانیم نیازمند بودن آن به یک آیفون را از نکات منفی‌اش بدانیم. اینکه بتوانیم گوشی‌مان را با یک ساعت هوشمند جایگزین کنیم، از قابلیت‌های اصلی این ساعت‌ها است، اما اپل واچ نمی‌تواند به خوبی از پس این کار برآید.

البته این موضوع اصلا روی فروش اپل واچ تاثیر نگذاشته است. اپل آمار و ارقام دقیق فروش اپل واچ را ارایه نمی‌دهد، اما طبق گزارش‌های سازمان‌های آماری، اپل توانسته است در اولین سال عرضه‌ی اپل واچ، ۱۲ میلیون دستگاه از این ساعت هوشمند بفروشد. این مقدار، دقیقا دو برابر فروش اولین آیفون در نخستین سال عرضه‌اش است. با میانگین قیمت ۵۰۰ دلار، فروش Apple Watch نزدیک به سه برابر از بزرگ‌ترین سازنده‌ی گجت‌های پوشیدنی یعنی FitBit بیشتر است.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه